- Mam w kieszeni banknot 50 zł. Idę do restauracji i zapłacę banknotem za obiad. Właściciel restauracji następnie wykorzystuje banknot do zapłaty za pranie. Właściciel pralni następnie wykorzystuje banknot, aby zapłacić fryzjerowi. Fryzjer wykorzysta banknot na zakupy. Po nieograniczonej liczbie płatności nadal pozostanie banknotem 50 zł, który spełnił swoje zadanie dla każdego, kto użył go do płatności, a bank wyskoczył z każdej transakcji płatności gotówkowej.
@PIAN--A_A--KTYWNA: chyba ze jesteś dużą firmą i koszt obsługi gotówki przekracza prowizje płatności kartą. Albo akurat pani w sklepie nie ma wydać z 50 i jesteś stratny więcej niż te kilka groszy ja transakcji. Nie wiem czy jeszcze sa pracodawcy co wypłacają wynagrodzenie w gotowce, jeżeli nie masz tego szczęścia to i tak zapłacisz prowizje za wypłatę z oddziału / bankomatu. A nawet jak masz darmowe wypłaty to czas poświęcony
@GumowyKaczak: Tak samo korona nikomu z głowy nie spadnie jak zwolni do przepisowej prędkości przy dojeżdżaniu do pojazdu wyprzedzającego inny pojazd na tempomacie.
@kilgoro: A ja mówię ze to mógł być ostatni weekend kiedy oglądaliśmy Maxa Verstappena. Bo może np. pojechać sobie na urlop w Alpy żeby pojeździć na nartach.
@kilgoro: Ja już dawno jestem w obozie #niewruci ale takie gadanie „ze to może być ostatni raz” po prostu nie ma sensu ( ͡°͜ʖ͡°) każdy raz może być ostatni.
Chyba nigdy nie ogarnę po co ludzie negocjują cenę nawet nie widząc auta na oczy, żeby później jeszcze bardziej ją negocjować? #samochody #januszebiznesu #motoryzacja #otomoto
@maikeleleq: Dlatego ja podaje cenę bez negocjacji. Jak ktoś mnie pyta ile można zejść to mówię ze nic, od razu przez telefon. Jak ktoś marudzi ze za drogo to odsyłam do tańszych ofert. Odpada wielu oglądaczy i cmokaczy co myślą ze kupią samochód za bezcen bo powynajdują mikroryski i będą sapać ze samochód się do lakiernika nadaje a miał być bez żadnych poprawek.
@codi_krk: ViaPlay się trochę ogarnęło. Oglądam w sumie od niedawna, głównie premier league i na kilkanaście obejrzanych meczy na żywo raz był problem z przekazem, przez pierwsze 2 minuty meczu była szara plansza, komentarz był OK. Wiec nawet nie wiadomo czy to wina viaplay czy realizatora. Jakościowo - jest płynnie ale rozdzielczość trochę obcina momentami. Spodziewam się ze przy F1 pewnie będzie czkawka na początku bo jak zwykle nie przewidzą
Niedługo będę publikował moją pierwszą aplikację w Google Play Store. W pełni jako single dev, dlatego chciałbym się dowiedzieć, bazując na waszym doświadczeniu, jakie są obszary krytyczne, których należy dopilnować, aby nie było przypału z Google?
@lajsta77: To chyba USA. Wszystkie inne szyby przyciemnione na maksa. Albo tam śpi albo po prostu ceni sobie prywatność żeby nikt do fury nie zaglądał.
@Podlaski_warmianin: Kuchnia od stolarza za 13,5k? Podejrzanie tanio. Chyba ze „bez osprzętu” oznacza ze do tego trzeba doliczyć uchwyty, zawiasy, prowadnice, to wtedy ok
@bartez_94: Citroen jest duzo bardziej komfortowy, zawieszenie to bajka w porównaniu do Kia. W pozostałych aspektach są porównywalne, Kia bedzie trochę lepiej trzymać wartość. Co do januszowego „francuski to będzie zaraz w serwisie” to szkoda strzępić ryja, to nie lata 90. Podobnie jak argument „ja mam taki wiec inne są złe”, bez komentarza.
@lubieplacki999: Kia nie kupisz obecnie z automatem, tylko manual. Citroen bez problemu.
@bartez_94: co właśnie Tobie polecam bo zapewne C4 nie jeździłeś (sam napisałeś że się nim nie interesowałeś) a skreślasz na starcie ( ͡°͜ʖ͡°) Ja już dwoma jeździłem i wziąłbym Citroena za komfort jazdy, lepsze fotele i przyjemniejsze wnętrze. Kia ma fajny wirtualny kokpit, lepiej zorganizowany infotainment i trochę lepiej wyciszony silnik ale to trochę za mało.
@lubieplacki999: jakie systemy masz na myśli? Utrzymanie na pasie ruchu i adaptacyjny tempomat? One wymagają automatu, ja akurat jeździłem manualem wiec miałem tylko pikacz przy niezamierzonej zmianie psa ruchu i ostrzeżenie przed kolizja. Pikacz jest taki sobie, na autostradzie sprawdza się dobrze, na krajówkach trochę zbyt czuły jest. Rozpoznawanie znaków dziala bardzo dobrze i współpracuje z nawigacja (czego nie można powiedzieć o Toyocie która osobno wskazuje odczyt znaku a osobno
@Adriian321: Meh. Mi się słabo oglądało zawody na igielicie, to nie to samo co zawody zimowe. Śnieg daje dodatkowa trudność przy lądowaniu bo może być zmrożony albo puchowy, gładki albo nierówny, po kilku skokach może się „ubić” wiec w pierwszej serii może być inny niż w drugiej. Opady śniegu wpływają na prędkości najazdowe, różne ujemne temperatury powodują różnice w smarowaniu nart. W lecie zostaje „tylko” wiatr, reszta tych warunkow jest
@dosiu: Ostatnio typ zaczął trzymać skuter w rowerowni. Mówią mu ludzie ze rowerownia ciasna i czasem trzeba poprzesuwać nie rowery żeby się dostać do swojego a ten skuter wchuj ciężki i ktos może go przewrócić i uszkodzić. A typ twardo, pokaz mi przepis który zabrania trzymania skutera w rowerowni ( ͡°͜ʖ͡°)
tak z ciekawości, co powstrzymuje redbulla żeby zbudować sobie gdzieś w ukryciu tunel areodynamiczny i tam sobie testować ile sie chce a przed sezonem rozebrać? No i co to w ogóle za wymagania, powinno być tak że zespół ma tyle czasu na testy ile chce i ma zbudować coś co będzie zgodne z przepisami, jedynie testy opon mogą być ustalane przez f1a #f1
No i co to w ogóle za wymagania, powinno być tak że zespół ma tyle czasu na testy ile chce i ma zbudować coś co będzie zgodne z przepisami, jedynie testy opon mogą być ustalane przez f1a
@mirasKo-Kalwario: kiedyś właśnie tak było i okazało się że żeby być konkurencyjnym to trzeba mieć ogromne budżety. Coraz więcej zespołów się wykruszało, łącznie z zespołami producenckimi (patrz odejście BMW, Toyoty,
Stanisław Piechula, burmistrz Mikołowa ostrzegł kierowców, że policjanci regularnie odwiedzają ratusz i przeglądają zapisy z kamer miejskiego monitoringu. Wlepiane przez mundurowych mandaty burmistrz Piechula nazwał „programem 1000 plus”
@uwaganiespie: A to akurat bardzo dobry przepis, zwiększa bezpieczeństwo na drodze. Ten jeden tylko czy jakiś jeszcze?
@reveil: to nie przepisy są złe tylko ich egzekucja po stronie zarządu dróg. Wykonawca jest leniwy i nie zdejmuje znaków kiedy nie są potrzebne. Problem nie leży w przepisach akurat tutaj. Przejścia dwupasmowe - w wielu miejscach sprawdzają się bardzo dobrze. Znowu to nie jest problem z przepisami tylko z projektantami
@mareczny: podrzucisz te statystyki? Bo ja czytałem z kolei ze w porównaniu z 2020 i 2021 ofiar jest tylko kilka więcej. Mając w głowie ze w 2020 to większość siedziała w domu śmiem twierdzić ze jednak bezpieczeństwo się poprawiło.
Bazuje na tym. Tytuł jest mylący, polecam przeczytać całość:
- Ale jeśli przyjdę do restauracji i
źródło: comment_1669553986kcMFvCcmyCvjI783B6FsJ4.jpg
Pobierz