@Sidkwa: Dzięki. Zgadza się to były moje przemyślenia w pierwszych dniach po odbiorze TV jak zobaczyłem, że będą schody żeby sprawnie zrealizować zwrot/wymianę. Kupić nawet drożej w sklepie stacjonarnym poprosić o rozpakowanie i uruchomienie TV czy działa i wtedy dopiero dostawę, no ale człowiek niestety musi się uczyć na swoich błędach. Zakupy przez internet są spoko dopóki jest wszystko OK z towarem, gdy pojawia się problem to nagle dostrzegasz minusy. W
X-KOM sprzedał niedziałający TV z uszkodzonym kartonem dostawą Zadbano
![X-KOM sprzedał niedziałający TV z uszkodzonym kartonem dostawą Zadbano](https://wykop.pl/cdn/c3397993/c641f1eb84645fe3cd0cdec4d1999e5493eab52a8b0d58c32a6a244e90b7ac97,w220h142.png)
Chciałbym przestrzec Was przed zakupami TV w X-KOM.pl. Poniżej opiszę moją sytuację z telewizorem zakupionym na BlackFriday i próbą zwrotu z wymianą niedziałającego telewizora. Trochę długa historia, ale opisałem to wszystko chronologicznie.
z- 170
- #
- #
- #
- #
#spotifyfamily