@Sidkwa: Dzięki. Zgadza się to były moje przemyślenia w pierwszych dniach po odbiorze TV jak zobaczyłem, że będą schody żeby sprawnie zrealizować zwrot/wymianę. Kupić nawet drożej w sklepie stacjonarnym poprosić o rozpakowanie i uruchomienie TV czy działa i wtedy dopiero dostawę, no ale człowiek niestety musi się uczyć na swoich błędach. Zakupy przez internet są spoko dopóki jest wszystko OK z towarem, gdy pojawia się problem to nagle dostrzegasz minusy. W
X-KOM sprzedał niedziałający TV z uszkodzonym kartonem dostawą Zadbano
Chciałbym przestrzec Was przed zakupami TV w X-KOM.pl. Poniżej opiszę moją sytuację z telewizorem zakupionym na BlackFriday i próbą zwrotu z wymianą niedziałającego telewizora. Trochę długa historia, ale opisałem to wszystko chronologicznie.
z- 170
- #
- #
- #
- #
#spotifyfamily