#reklamacja #mediaexpert #zakupy
Pokrótce opisze swoje perypetie i przestrzegam przed sklepem media expert.
Kupiłem zestaw pamięci ram. Jedna okazała się wadliwa. Infolinia mnie poinformowała, ze wystarczy, że spakuję jedną pamięć. 2 tygodnie później, jak już pojechałem w delegację dotarłado mnie informacja od odmowie przyjęcia reklamacji, bo spakowano tylko jedną pamięć. Tak zostałem przez nich #!$%@? poinformowany. Umówiłem odbiór drugiej pamięci po moim powrocie z delegacji. Wracam z delegacji - informacja, że kurier
Pokrótce opisze swoje perypetie i przestrzegam przed sklepem media expert.
Kupiłem zestaw pamięci ram. Jedna okazała się wadliwa. Infolinia mnie poinformowała, ze wystarczy, że spakuję jedną pamięć. 2 tygodnie później, jak już pojechałem w delegację dotarłado mnie informacja od odmowie przyjęcia reklamacji, bo spakowano tylko jedną pamięć. Tak zostałem przez nich #!$%@? poinformowany. Umówiłem odbiór drugiej pamięci po moim powrocie z delegacji. Wracam z delegacji - informacja, że kurier
Odradzam zakupy w tym sklepie. Poniżej opis sprawy, z którą mam problem po złożeniu rękojmi/niezgodności towaru z umową na wadliwą kartę graficzną.
W połowie lutego zgłoszony problem z kartą graficzną. Podczas składania reklamacji na podstawie rękojmi/niezgodności towaru z umową, zaznaczyłem zwrot gotówki. Po paru dniach otrzymałem mail z informacją, iż ustawa nie przewiduje zwrotu gotówki i karta zostanie wysłana do serwisu w celu wykonania ekspertyzy. Po 2