Jak to jest z tymi ratami 0% w media expert? Zamówiłem iPhona 14 pro który był objęty promocją „do 40 rat 0%” (która była do dziś)do sklepu, bo oczywiście nie mieli na magazynie. Dziś przychodzę odbierać, doradza wylicza mi ratę i wychodzi 345zł na 20 rat (wcześniej obliczył mi 375zl z jakimiś dodatkowymi gwarancjami). Mówie hola hola to nie są raty 0% bo kalkulator na stronie obliczył 275zł na 20 rat. Pani
Serwis MediaExpert zgubił mi części do odkurzacza i ma wywalone
Dzień dobry. Jakiś czas temu, zakupiony w Media Expert robot sprzątający DREAME Bot L10 Pro przestał wykrywać nakładkę mopującą.13go kwietnia bieżącego roku zgłosiłem reklamację przez stronę internetową sklepu. Spakowałem wszystkie części, to jest robot sprzątający, stacja
z- 1
- #
- #
Media_Expert via Wykop
- 0
Dzień dobry, prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej wraz z numerem reklamacji. Będziemy mogli wyjaśnić sprawę i poprawić to co działa nie tak jak wszyscy byśmy sobie tego życzyli.
- 0
Hej mirki mam takie pytanie, kupiłem jakiś czas temu telefon w sieci żółtych sklepów, jest on jeszcze na gwarancji a ja chce go sprzedać, na paragonie jest też kilka innych rzeczy które chce sprzedać. Problem w tym że zgubiłem gdzieś paragon. O ile jeżeli ja bym chciał go naprawić to nie widzę problemu dane na karcie są dowodem (podobno) ale zrozumiem jeżeli kupujący będzie kręcił nosem (sam bym tak zrobił)
Czy da
Czy da
Media_Expert via Wykop
- 0
Zapraszamy do kontaktu w wiadomości prywatnej.
Mirki, jeżeli media expert dwa razy odrzucił mi zgłoszenie rękojmii i dopiero za trzecim razem, kiedy zleciłem prywatną ekspertyzę ja przyjął(za trzecim razem zgłosiłem też odstąpienie od umowy), to mogą mi to odstąpienie odrzucić na zasadzie - "dwie pierwsze reklamacje były bezpodstawne"? Od trzech miesięcy nie mam telefonu, bo serwis twierdził, że działa, dopiero jak inny stwierdził, że nie to też uznali.
#poradaprawna #mediaexpert #reklamacja #rekojmia
#poradaprawna #mediaexpert #reklamacja #rekojmia
Media_Expert via Wykop
- 0
Dzień dobry, prosimy o przesłanie numerów reklamacji w wiadomości prywatnej. Sprawdzimy to.
- 0
Media Expert wali w siusiak.
od 3 dni wszędzie reklama, że latarnia morska kosztuje 1090.
Jak zamawiałem miałem cenę 1090 podana. Dzis chciałem odebrać latarnie... 1350!
podziękowałem.
https://www.mediaexpert.pl/zabawki/lego/lego/lego-ideas-zmechanizowana-latarnia-21335?gclid=Cj0KCQiA3eGfBhCeARIsACpJNU_fxhffLjzHLuGViIGdWpkXSHGKpA-snqr47s7sSB0HfpKo_9qd9DcaAp6WEALw_wcB
od 3 dni wszędzie reklama, że latarnia morska kosztuje 1090.
Jak zamawiałem miałem cenę 1090 podana. Dzis chciałem odebrać latarnie... 1350!
podziękowałem.
https://www.mediaexpert.pl/zabawki/lego/lego/lego-ideas-zmechanizowana-latarnia-21335?gclid=Cj0KCQiA3eGfBhCeARIsACpJNU_fxhffLjzHLuGViIGdWpkXSHGKpA-snqr47s7sSB0HfpKo_9qd9DcaAp6WEALw_wcB
Media_Expert via Wykop
- 0
Prosimy o numer zamówienia w wiadomości prywatnej, postaramy się to sprawdzić.
- 0
Jak media expert tnie w #!$%@?? Kupiłem pada od xboxa series x, w środku ku mojej uciesze znajdował się klucz do gamepassa ultimate, ucieszony wpisuje go i co? kod już został aktywowany wcześniej xD #!$%@?ć ten sklep
#mediaexpert
#mediaexpert
Media_Expert via Wykop
- 0
@sheyn Prosimy o kontakt z nami poprzez naszego Messengera wraz z numerem Pana zamówienia - wyjaśnimy sytuacje.
- 43
Kochani sprzedali nam wadliwą indukcję. Media expert i amica chcą nas zniszczyć
#danielmagical
#danielmagical
Media_Expert via Wykop
- 1
Prosimy o opis sprawy w wiadomości prywatnej, postaramy się pomóc.
- 0
#mediaexpert
Półtora miesiąca temu oddałem monitor na rękojmie i do tej pory nie uzyskałem żadnej wiadomości co dalej
Noice
Półtora miesiąca temu oddałem monitor na rękojmie i do tej pory nie uzyskałem żadnej wiadomości co dalej
Noice
Media_Expert via Wykop
- 0
Dzień dobry, zapraszamy do kontaktu w wiadomości prywatnej z numerem reklamacji.
- 2
Serdecznie nie polecam sklepu media expert (specjalnie z małej ( ͡° ͜ʖ ͡°)). Już dwa i pół miesiąca walczę z nimi w sprawie reklamacji telewizora, który miał być nowy a miał nagrane ponad 1000 godzin. Osoby zajmujące się sprawą nie znają regulaminu własnego sklepu, jak im go wklejam w mailu to udają, że nie widzą i tak od końca listopada, Oznaczam @Media_Expert może nie wiedzą co się u
Media_Expert via Wykop
- 0
@Jlucky63: Prosimy o numer reklamacji w wiadomości prywatnej, przyjrzymy się sprawie.
Miał ktoś problemy z dostawą w #mediaexpert ?
tl;dr - Sklep nie dostarczył mi całego zamówienia i unika kontaktu
Ostatnio zakupiłem tam teleskop za ok 1800 zł. Jako że jestem za granicą to wybrałem dostawę na 8 dni do przodu, kiedy akurat miałem wracać.
Kurier dostarczył paczkę w danym dniu, zadzwonił do drzwi i uciekł. Żona wzięła paczkę do domu (ja jeszcze wracałem). Jak wróciłem to zobaczyłem, że jest tylko jedna paczka
tl;dr - Sklep nie dostarczył mi całego zamówienia i unika kontaktu
Ostatnio zakupiłem tam teleskop za ok 1800 zł. Jako że jestem za granicą to wybrałem dostawę na 8 dni do przodu, kiedy akurat miałem wracać.
Kurier dostarczył paczkę w danym dniu, zadzwonił do drzwi i uciekł. Żona wzięła paczkę do domu (ja jeszcze wracałem). Jak wróciłem to zobaczyłem, że jest tylko jedna paczka
Media_Expert via Wykop
- 0
@Jeden_rabin: Dzień dobry, bardzo prosimy o podanie numeru reklamacji w wiadomości prywatnej.
Ile kosztują słuchawki #airpodspro II w sklepie stacjonarnym #mediaexpert skoro na etykiecie jest podana cena detaliczna i cena rabatowa (obie nieprzekreślone, rabatowa napisana większą czcionką)? Jest potrzebny jakiś kod rabatowy?
Media_Expert via Wykop
- 0
Dzień dobry. Zapraszamy do kontaktu w wiadomości prywatnej.
Czy numer zamówienia z odbiorem i płatnością w sklepie #mediaexpert jest wystarczającym dowodem do reklamacji?
@Media_Expert
@Media_Expert
@Smiejsiezzycia: Dzień dobry, jeżeli nie posiada Pan dokumentu i nie ma możliwości jego uzyskania, a złoży reklamację i zawrze w niej numer zamówienia - konsultant skontaktuje się z placówką celem otrzymania duplikatu paragonu, ponieważ wymagamy go w przypadku reklamacji.
- 1
Moja noworoczna przygoda z Media Expert.
29. stycznia ok.18:00 złożyłem w sklepie internetowym zamówienie. Zamówienie zawierało 7 produktów i opiewało na łączną kwotę prawie 12 000 PLN.
Przy zamówieniu każdy z 7 produktów był dostępny z informacją, że jeżeli złożę zamówienie do 20:00, to będą u mnie już następnego dnia.
10 minut później dostałem informację, że moje zamówienie zostało przyjęte. Myślę "zajebiście - szybko dojdzie". 10 minut później otrzymuję kolejnego maila, że
29. stycznia ok.18:00 złożyłem w sklepie internetowym zamówienie. Zamówienie zawierało 7 produktów i opiewało na łączną kwotę prawie 12 000 PLN.
Przy zamówieniu każdy z 7 produktów był dostępny z informacją, że jeżeli złożę zamówienie do 20:00, to będą u mnie już następnego dnia.
10 minut później dostałem informację, że moje zamówienie zostało przyjęte. Myślę "zajebiście - szybko dojdzie". 10 minut później otrzymuję kolejnego maila, że
Dzień dobry, prosimy o podanie numeru zamówienia w wiadomości prywatnej. Sprawdzimy, na jakim jest etapie.
Media Expert i ich poszanowanie klienta
Witam, chciałbym opisać moją sytuację z Media Expert. TLDR Zamówiłem lodówkę z wniesieniem. Panowie po przyjechaniu powiedzieli że jej nie wniosą we 2, bo do jej wniesienia potrzeba 4 chłopa(lodówka 140kg). Mieli być następnego dnia w 4 osoby, ale do dziś czyli po 8 dniach dalej jej nie mam
z- 197
- #
- #
- #
- #
- -99
Panie Mariuszu, kontaktujemy się w sprawie zamówienia z działem logistycznym. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Skontaktujemy się z Panem w wiadomości prywatnej jak tylko uda nam się ustalić szczegóły.
- 4
#mediaexpert to jakiś nieśmieszny żart, czas dostawy 2-5 dni a po 5 dniach paczka nawet nie jest jeszcze przygotowana. Anulowałem w cholerę, trzeba iść na polowanie fizyczne ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#wykopaka
#wykopaka
Media_Expert via SentiOne
- 1
@jasieeks
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy. Zapraszamy do kontaktu w wiadomości prywatnej. Zweryfikujemy sprawę.
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy. Zapraszamy do kontaktu w wiadomości prywatnej. Zweryfikujemy sprawę.
2 listopada zgłosiłem reklamacje telefonu przez formularz na stronie media expert. Telefon był kupiony w marcu br. Przez 14 dni nie została udzielona mi odpowiedź, rozumiem, że teraz musza przychylić się moich żądań? Moje maile są ignorowane, na infolinii nie chcą mi pomóc. Czy może się mylę i nie ma co bić piany?
@Media_Expert #prawo #afera
@Media_Expert #prawo #afera
Media_Expert via SentiOne
- 0
Dzień dobry. Zapraszamy do kontaktu w wiadomości prywatnej. @octoberman98 @Media_Expert
W piątek zamówiłem sobie sprzęt i czas dostawy był na poniedziałek. Wczoraj o 23 wysłano z magazynu i cisza. Chciałem mieć szybko dlatego wybrałem odbiór w sklepie a tu okazuje się że kurierem byłoby szybciej. Jest szansa że jeszcze dziś będzie do odbioru?