Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko217
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Jeesek
Jeesek

Jeesek

Dołączył 15 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 31514
  • Znaleziska 18342
  • Mikroblog 13172
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 30
obuniem
obuniem
09.11.2022, 18:36:13
  • 0
Czemu rogale są na kilogramy, a nie sztuki? Tzn. na sztuki też widziałem, ale to np. w Kauflandzie, za 2.50. Rozumiem, że takie marketowe, to są dla pospólstwa, robione hurtowo, a te z piekarni, to kraftowe dla koneserów, czy jak xD?
#poznan
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jeesek
Jeesek
Jeesek 09.11.2022, 18:41:04
  • 3
@obuniem: Myślę, że to kwestia tego, że ciężko zrobić za każdym razem rogala o takiej samej wielkości, a są jednak dość zbite i trochę ważą. Wczoraj kupiłem w Auchan (całkiem smaczne jak na marketowe) i wizualnie wyglądały podobnie, a jeden kosztował 6 zł a drugi 10. Pani ważyła każdego na stoisku i pakowała w opakowania, takie gotowce.
  • Odpowiedz
Jeesek
Jeesek
Jeesek 09.11.2022, 18:51:10
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
mickpl
mickpl
30.10.2022, 14:35:56
  • 52
Widzę, że mieszkania, które w 2020 ludzie wystawiali za ok. 8k, w 2021 za 11k, teraz znowu są wystawiane za 8k z dopiskiem "okazja!!!111one" XD

Różnica jest taka, że taka obniżka dalej nie dostarcza chętnych. Ciekawe czy rzeczywiście odnotujemy te spadki o 50%. Sam jestem sceptyczny, ale jak się tak zastanowić to nie ma też powodów żeby rosło, a popyt na ten moment jest właśnie połowę niżej niż oferty.

#nieruchomosci
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jeesek
Jeesek
Jeesek 30.10.2022, 18:37:18
  • 2
@mickpl: No właśnie widać te spadki xD
Jeesek - @mickpl: No właśnie widać te spadki xD

źródło: comment_1667155034ivqqEo21IQWgFX8uknDVB3.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Minieri
Minieri
29.10.2022, 17:32:24
  • 239
Fagioli, Lecce - Juventus 0:1
Mirror
#mecz #ladnygol #golgif #juventus #seriea
Minieri - Fagioli, Lecce - Juventus 0:1
Mirror
#mecz #ladnygol #golgif #juventus #s...

źródło: comment_166706485011ksHFowtBliIxZc5AU8t9.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • Doceń
Jeesek
Jeesek
Jeesek 29.10.2022, 19:25:22
  • 1
@Minieri: Jedyny problem, że kontrakt do końca sezonu xD
  • Odpowiedz
Jeesek
Jeesek
Jeesek 29.10.2022, 19:30:48
  • 1
@rybsonk: Iling? Jestem prawie pewien, że nie. Dają mu pograć, bo podobno toczą się negocjacje.

Pewnie pisałeś o Fagiolim, tutaj pewnie masz rację
  • Odpowiedz

614

Deweloperzy w żywe oczy zaprzeczają temu, co sami przed chwilą robili

Deweloperzy w żywe oczy zaprzeczają temu, co sami przed chwilą robili

Deweloperzy od wielu miesięcy starają się przekonać klientów, że o promocjach mogą zapomnieć, bo na polskim rynku nieruchomości nie ma żadnej bańki. Na swoich stronach internetowych kreślą jednak grubymi czerwonymi liniami stare cenniki i zaczynają wyprzedaż...

Qtasus2Wielgus
z
spidersweb.pl
dodany: 01.10.2022, 11:49:48
  • 237
  • #
    polska
  • #
    budownictwo
  • #
    deweloperka
  • #
    mieszkanie
  • #
    nieruchomosci
Jeesek
Jeesek
Jeesek 02.10.2022, 06:48:12
  • 34
@duzy240: Wiadomo, ważne, że drugiemu źle. Zajebiste myślenie xD

Tylko to, że mu źle, odbywa się kosztem innych ludzi, których na to mieszkanie nie będzie stać.
Jeesek
Jeesek
Jeesek 02.10.2022, 07:50:56
  • 5
@r696: Tak, stanieją, co najwyżej dlatego, że bardziej będzie opłacało budować na starych pozwoleniach z mniejszymi wymaganiami niż zaczynać ubieganie się o nowe pozwolenia na nowych zasadach, z nowymi wymaganiami itd.

Więc zejdą trochę ze swojej marży, która była podkręcona bo chętnych było więcej niż możliwości na wybudowanie mieszkań.

W międzyczasie:
- ceny materiałów lecą w kosmos, pracuję w branży instalacyjnej i jak długo tam pracuję, to OBNIŻKĘ cen materiałów
Jeesek
Jeesek
Jeesek 02.10.2022, 08:59:28
  • 1
@r696:

widziales wykres ceny mieszkan w warszawie od 2007 rok do teraz? w 2015 bylo najtaniej, liczba kredytow nowych w BIK spadla o 70% a polowa nieruchomosci byla kupowana na kredyt wiec latwo policzyc, ze popyt spadl o 35%


No spadł, ale co w związku z tym? Że deweloparzy będą teraz rozdawać te mieszkania za darmo czy o co chodzi? Dlaczego ktoś ma sprzedawać poniżej kosztu wyprodukowania tego mieszkania? Rynek
robertkk
robertkk
29.09.2022, 18:57:32
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jeesek
Jeesek
Jeesek 29.09.2022, 19:01:06
  • 1
@robertkk: Ktoś w dwóch zdaniach jest w stanie streścić co oznacza zdobycie tego miasta? To jakiś strategiczny punkt, czy po prostu dobrze, bo kolejny kawałek Ukrainy odbity?
  • Odpowiedz

2018

Waży swoje śmieci. Ile płaci za nieoddane odpady?

Waży swoje śmieci. Ile płaci za nieoddane odpady?

Rozbieżności pomiędzy wyliczeniami PGK-u, który odpady przyjmuje, a mieszkanki Zamościa, która je oddaje, są ogromne. "Czas skończyć z tą fikcją" - mówi.

siny_85
z
kronikatygodnia.pl
dodany: 24.09.2022, 07:24:17
  • 194
  • #
    polska
  • #
    gospodarka
  • #
    ciekawostki
  • #
    pieniadze
  • #
    smieci
  • #
    zamosc
Jeesek
Jeesek
Jeesek 24.09.2022, 09:35:40
  • 4
@LittleOpa: A tak trochę z innej beczki, myślisz, że jak w końcu ktoś oderwie PiS od koryta to będą zmieniać ich ustawy na które teraz tak się oburzają? Zrobią wymianę na stołkach, przez pierwsze 4 lata będą wszystko co złe zwalać na PIS i tak się karuzela będzie kręcić. To są ci sami ludzie, tylko z innym logiem na koszulkach. Ich celem jest tylko jak najwięcej z-----ć i nie utracić

2295

Z list wstydu nie tak łatwo wyjść. Te wielkie marki z Rosji się nie ruszają

Pokaż treści 18+

Z list wstydu nie tak łatwo wyjść. Te wielkie marki z Rosji się nie ruszają

Presja społeczna po agresji Rosji na Ukrainę była tak silna, że wiele koncernów zamykało swoje rosyjskie zakłady, dochodziło do wyprzedaży za stosunkowo niskie kwoty. Wiele jednak nie przejęło się ...

konto usunięte
z
businessinsider.com.pl
dodany: 24.09.2022, 05:10:21
  • 140
  • #
    wojna
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    gospodarka
Jeesek
Jeesek
Jeesek 24.09.2022, 07:37:53
  • 2
Ja podejrzewam, że tych firm jest więcej. Sam słyszałem o takiej, co to oficjalnie wyszła, a przerzucili tylko spółkę w Rosji na inną osobę, a biznesy robią dalej jak robili. Ile takich firm jest? Pewnie się nie dowiemy. Pamiętajcie, że jak gdzieś pojawia się kasa, to sympatie i wzniosłe idee idą do kosza.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

551

Europejscy ekolodzy przeciwni inwestycjom w atom i gaz

Europejscy ekolodzy przeciwni inwestycjom w atom i gaz

Przedstawiciele Greenpeace i czterech innych organizacji ekologicznych domagają się od Komisji Europejskiej skreślenia z listy energii zrównoważonej tej produkowanej z atomu i gazu ziemnego.

BedeBorodJakMojTato
z
wnp.pl
dodany: 19.09.2022, 13:58:34
  • 142
  • #
    europa
  • #
    ekologia
  • #
    gaz
  • #
    atom
  • #
    energetyka
  • #
    gospodarka
Jeesek
Jeesek
Jeesek 20.09.2022, 08:24:33
  • 6
@Kajtosz: Zacznijmy od tego, że Ty nie odróżniasz kW od kWh. Ale ok, załóżmy, że chodziło Ci o kWh, jakie mieszkanie zużywa 75-116 kWh? Chyba miesięcznie, gdy ktoś mieszka tam sam i nie gotuje w domu. Rozumiem twój przekaz i generalnie się z nim zgadzam, ale to co piszesz nie trzyma się kupy xD

@Dragonan: A Norwegia to nie czerpie przypadkiem większości tej energii z elektrowni wodnych? Na szybko
Jeesek
Jeesek
Jeesek 20.09.2022, 08:44:49
  • -1
@Dragonan: Tak, tylko, że gazowe kotły kondensacyjne w reżimie wysokotemperaturowym mają sprawność na poziomie 96-98%. Dobrze wyregulowany kocioł emituje tego dwutlenku węgla tyle co nic.

My się teraz napieprzamy o jakieś pojedyncze procenty sprawności, a nikt nie patrzy na żywotność tych urządzeń. Mamy w ryku urządzenia, które mają niższą sprawność, ale działają już 20-25 lat. Nowe kotły jeśli wytrzymają bez awarii 7-8 lat to będziecie szczęściarzami. Ile kosztuje wyprodukowanie tych
Jeesek
Jeesek
Jeesek 20.09.2022, 09:06:31
  • 0
@Dragonan: Poprawka do tego co napisałem wyżej, chodziło oczywiście o reżim niskotemperaturowy (taki pod ogrzewanie podłogowe np.)

W kotłach stałopalnych najczęściej źle palono, rozpalano od dołu, to wszystko się kisiło, nie było dopływu odpowiedniej ilości powietrza do spalania. W kotłach kondensacyjnych spalających gaz tego nie ma, to są urządzenia bardziej precyzyjne, gdzie mieszanka powietrzno-gazowa jest przygotowywana przez zawór gazowy przed wtłoczeniem do wymiennika ciepła, gdzie następuje jej spalanie. Na niskiej

908

NIEMCY zmieniają retorykę: Ostrzejsza reakcja na aneksję Krymu byłaby słuszna

Pokaż treści 18+

NIEMCY zmieniają retorykę: Ostrzejsza reakcja na aneksję Krymu byłaby słuszna

Kanclerz Niemiec Olaf Scholz uważa, że słuszna byłaby ostrzejsza reakcja na aneksję Krymu przez Rosję: "Chcę bardzo wyraźnie powiedzieć, że - przynajmniej z perspektywy czasu - prawdopodobnie absolutnie słuszna byłaby ostrzejsza reakcja na aneksję Krymu" - powiedział w piątek w Berlinie.

konto usunięte
z
rp.pl
dodany: 17.09.2022, 10:04:07
  • 75
  • #
    polityka
  • #
    europa
  • #
    niemcy
  • #
    berlin
  • #
    rosja
  • #
    moskwa
  • #
    geopolityka
Jeesek
Jeesek
Jeesek 17.09.2022, 11:26:08
  • 1
Czyli Niemcy stawiają krzyżyk na swoich biznesowych przyjaciołach rosjanach. Ciekawe jak to się potoczy, weszli all-in w rosję, a przy okazji wciągnęli w to całą Unię. Teraz obudzili się z ręką w nocniku. Będzie się działo, ale jak znam życie i tak najlepiej na tym wyjdą biznesowo.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

250

Szwedzka prawica o krok od zdobycia wladzy.

Pokaż treści 18+

Szwedzka prawica o krok od zdobycia wladzy.

Po zliczeniu wiekszosci glosow prawicowa koalicja ma ich 49.8%, a obecnie rzadzaca czerwono-zielona koalicja 48.8%. Najwieksza partia w Parlamencie pozostaje Socjaldemokracja a na drugim miejscu znajduja sie Szwedzcy Demokraci okreslani jako skrajna prawica. Koncowe wyniki najwczesniej w srode.

Spring_is_coming
z
sverigesradio.se
dodany: 12.09.2022, 07:18:05
  • 74
  • #
    polityka
  • #
    europa
  • #
    szwecja
  • #
    wybory
  • #
    ciekawostki
  • #
    4konserwy
  • #
    neuropa
Jeesek
Jeesek
Jeesek 12.09.2022, 16:53:27
  • 7
Ja to widzę zawsze tak, że każda akcja budzi reakcję. Skrajności nigdy nie są dobre, ani w lewo, ani w prawo. Gdzieś trzeba znaleźć złoty środek, w pewnych kwestiach pójść na kompromis. Europa poszła strasznie w lewo, więc będą się budzić głosy z prawej strony, które będą coraz silniejsze wraz z kolejnymi pomysłami (czasami idiotycznymi) z lewej strony. Wyjście UK z UE, Le Pen we Francji, a teraz jak tu we Szwecji.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

376

Niemcy zamrażają cenę własnych uprawnień do emisji CO2

Niemcy zamrażają cenę własnych uprawnień do emisji CO2

Niemiecki rząd zawiesi na rok wzrost krajowej ceny węgla w ramach pakietu dopłat o wartości 65 mld euro, który ma złagodzić napięcia związane z rekordowymi cenami energii.

konto usunięte
z
energetyka24.com
dodany: 05.09.2022, 13:10:17
  • 63
  • #
    niemcy
  • #
    ekonomia
  • #
    europa
Jeesek
Jeesek
Jeesek 05.09.2022, 18:43:51
  • 17
@Aster1981: PiS to jest do w-----------a, nawet nie chce mi się z tym dyskutować, ale czy wy chociaż weryfikujecie to co piszecie?

Od jakiegoś czasu tu są powtarzane jakieś SLOGANY, że PiS rozkradł, a anioły z Unii dają pieniądze z handlu emisjami xD

Tak na szybko sobie wrzuciłem w internet - w latach 2013-2021 Polska na emisji zarobiła 60 mld zł, z czego 51 mld trafiło do budżetu. Ja wiem. Dużo
Jeesek
Jeesek
Jeesek 06.09.2022, 15:41:43
  • 0
@stash: Oczywiście masz rację, powinniśmy już teraz mieć elektrownie atomowe i budować kolejne, ale bawi mnie twierdzenie, że w skali potrzebnych inwestycji środki z emisji uprawnień do CO2 mają jakieś znaczenie.

@mattmd: To są środki na transformację energetyczną, a ta nie polega wyłącznie na odejściu od węgla w skali makro, a także na odejściu od węgla w skali mikro, czyli w gospodarstwach domowych.

Kotły na ekogroszek czy pellet
Jeesek
Jeesek
Jeesek 07.09.2022, 15:56:25
  • 0
@stash: Tak jak pisałem gdzieś wyżej, na szybko szukając, koszt AP1000 (czyli tego co podobno mają budowac nam w Polsce) to pewnie kwota rzędu 90-120 mln zł. Czyli wg twoich wyliczeń, na taką elektrownie zbieralibyśmy 18 lat. NA JEDNĄ. A my na ten moment potrzebujemy ich pewnie 4-5. Pomijam już fakt, że jak zrezygnujemy z węgla i gazu, to i tak będzie za mało.

A gdzie pozostała infrastruktura?

Sami nałożyliśmy

913

Dla 27% wyborców Konfederacji Solidarna Polska partią drugiego wyboru XDDD

Pokaż treści 18+

Dla 27% wyborców Konfederacji Solidarna Polska partią drugiego wyboru XDDD

Elektorat Konfederacji w drugiej kolejności rozważałby swój głos na Solidarną Polskę (27 procent) i Polskę 2050 (9 proc.). Aż 64 procent wyborców Konfederacji nie ma partii drugiego wyboru.

konto usunięte
z
rmf24.pl
dodany: 05.09.2022, 17:37:03
  • 280
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    konfederacja
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazprawakow
  • #
    neuropa
Jeesek
Jeesek
Jeesek 05.09.2022, 20:02:15
  • 5
Ale wy chyba na to patrzycie od złej strony. To równie dobrze może być kilka % wynikające z głosów ludzi zirytowanych PISem/Solidarną Polską dla których to Konfederacja stała się pierwszym wyborem. Sondaże dają im 7-10%, więc to nie są już wyłącznie zagorzali fani Korwina.

Zdenerwowanych wyborców (prawej strony światopoglądowo) PISu będzie coraz więcej, gdy zacznie brakować w garnku. A całą reszta opozycji nie daje im za wiele ofert, bo wyraźnie lecą w
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

3901

Zaczęliśmy wykorzystywać zapasy gazu zgromadzone na zimę.

Zaczęliśmy wykorzystywać zapasy gazu zgromadzone na zimę.

Do Polski przestał płynąć rosyjski gaz z Niemiec. W tej chwili bez niego nie bilansuje się system i jesteśmy zmuszeni korzystać z zapasów na zimę, zgromadzonych w magazynach.

konradpra
z
businessinsider.com.pl
dodany: 03.09.2022, 19:04:15
  • 415
  • #
    ekonomia
  • #
    polska
  • #
    ogrzewanie
  • #
    energetyka
  • #
    gaz
Jeesek
Jeesek
Jeesek 03.09.2022, 20:20:05
  • 135
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Jeesek
Jeesek
Jeesek 03.09.2022, 20:32:50
  • 11
@Pan-K: Czas pokaże. Tak czy siak, jesteśmy na ten moment w głębokiej dupie, tylko jeszcze o tym nie wiemy.

Przykład - jedno z naszych urządzeń podgrzewa rurociągi w fabryce czekolady. Serwisant biega i chucha na to, lepiej niż na własną żonę, bo gdy kocioł spadnie z rowerka to podobno fabryka staje, nie są w stanie oczyścić tego z zaschniętej czekolady (a przynajmniej nie bez demontażu orurowania). Mają oczywiście rezerwowe urządzenia,
Jeesek
Jeesek
Jeesek 03.09.2022, 20:36:19
  • 15
@Atomowy_amant: Ja to wszystko rozumiem, ale gdyby tylko był problem z gazem w domach, to nadal to przeżyjemy. Mówię o sytuacji ekstremalnie kryzysowej. Masz zyski ciepłą od ludzi, sprzętu (zakładając, że jest prąd xD), domy są raczej dobrze zaizolowane, zimy cieplejsze niż dawniej. Do przeżycia.

Jak nie będziesz miał co włożyć do garnka, stanie twój zakład pracy, firma, załamią się łańcuchy dostaw, to już nie będzie tak dobrze.
Jeesek
Jeesek
Jeesek 03.09.2022, 20:40:46
  • 2
@Pan-K: Zdecydowanie, to już kolejna kwestia. Aczkolwiek mój pracodawca dostał już pismo z gazowni, że mogą wystąpić przerwy w dostawach gazu (u nas wyłącznie na cele ogrzewania).

Zresztą PGNiG jest bankrutem. Oni już od kilku miesięcy nie wykonują przyłączy. Niby ktoś wyciągnął z magicznego worka i im dosypał, ale nie wiem czy to rozwiązało problem. Nadal mam klientów, którym odmówiono wykonania przyłącza.
Jeesek
Jeesek
Jeesek 03.09.2022, 20:48:12
  • 0
@Pan-K: Bo wykonanie takiego przyłącza to nie są tanie rzeczy, a płaci za to właściciel sieci. Koszt towaru, koparki, ludzi.

Przypominam, że już od wielu lat jest to sztucznie pompowany obszar poprzez program Czyste Powietrze (są też programy lokalne itd). Więc nagle w krótkim (jak na tego typu prace) okresie trzeba było wykonać pierdliard przyłączy. Koszta, ceny materiału, brak ludzi do pracy.

517

Deweloperzy przekroczyli próg bólu. Obniżki cen mieszkań w Warszawie i Wrocławiu

Deweloperzy przekroczyli próg bólu. Obniżki cen mieszkań w Warszawie i Wrocławiu

Sprzedaż nie idzie, więc trzeba podnieść cenę? Taką zadziwiającą strategię wciąż utrzymują deweloperzy w większości dużych polskich miast. Ale pojawił się wyłom w systemie. We Wrocławiu i w Warszawie ceny ofertowe spadły, co zresztą skończyło się wzrostem sprzedaży po wielu miesiącach spadków.

Szewczenko
z
businessinsider.com.pl
dodany: 02.09.2022, 14:41:44
  • 103
  • #
    polska
  • #
    warszawa
  • #
    wroclaw
  • #
    nieruchomosci
  • #
    mieszkanie
  • #
    mieszkaniedeweloperskie
Jeesek
Jeesek
Jeesek 03.09.2022, 08:21:04
  • 21
@justlooking5: Coś pewnie spadnie, ale ludzie myślą, że będą kupować mieszkania za pół ceny. Jeśli spadnie to pewnie do cen z przed 2-3 lat, gdzie ostatnie dwa lata to było szaleństwo absolutne.

Obserwuję z racji zawodu rynek Poznański i tutaj wyhamowania znacznego nie widać. Kolejne etapy inwestycji starują mniej więcej zgodnie z planem. Deweloperom ze względu na pozwolenia na budowę, całą papierologię, zmianę wymagań dot. budynków bardziej opłaca się to
Jeesek
Jeesek
Jeesek 03.09.2022, 08:57:16
  • 1
@lesnyGrzes: W ujęciu całego kraju, gdy mniejsi deweloperzy, którzy nie mają zaplecza finansowego, zostaną podstawieni pod ścianą mogą obniżać ceny. Z drugiej strony tak jak mówisz, imigracja, inflacja, napływ ludzi z wsi do miast nasili się wyłącznie przy większym bezrobociu. Czas pokaże.
Jeesek
Jeesek
Jeesek 03.09.2022, 12:23:32
  • 1
@ziomus13: Tylko trzeba wziąć pod uwagę, że jednak mikro i mali deweloperzy budują trochę inaczej. Budują pojedyncze budynki. W przypadku dużych inwestycji, dzielonych na etapy, proces budowlany (pozwolenia, projekt) trwa długo. Najczęściej buduje się etapami, ale na pozwoleniu uzyskanym kilka lat temu. Dlatego kupując mieszkanie we wrześniu 2022 można mieć je w standardzie z... września 2013, znam i takie przypadki :)

Zatrzymanie takiej budowy może wiązać się z uzyskaniem nowego
wykopowajulka15
wykopowajulka15
20.08.2022, 08:16:00
  • 10
Ciekawe za co siedzą ( ͡° ͜ʖ ͡°) #patodeweloperka #poznan #heheszki
wykopowajulka15 - Ciekawe za co siedzą ( ͡° ͜ʖ ͡°) #patodeweloperka #poznan #heheszki

źródło: comment_1660983338Q87PwpW6KSyAfUj4tXGzPz.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jeesek
Jeesek
Jeesek 20.08.2022, 08:58:59
  • 6
@wykopowajulka15: Ale wiecie, że to tylko po to, żeby dostać pozwolenie na użytkowanie? Ktoś napisał durne prawo, próbował przerzucić koszty budowy placów zabaw na mieszkańców i to są efekty, że powstają takie cuda.
  • Odpowiedz
Jeesek
Jeesek
Jeesek 20.08.2022, 12:05:57
  • 2
@anttrza: Durne prawo pozwala traktować coś takiego jak na zdjęciu definiować jako plac zabaw. Dochodzi do odbiorów, checkbox z placem zabaw odhaczony, gratulacje, pozwolenie na użytkowanie przyznane.

Jeżeli jakiś deweloper chce żeby plac zabaw była atutem, to zazwyczaj robi to mniej lub bardziej porządnie, ale nie tak jak na zdjęciach.

Gdy za regulowanie tego bierze się Państwo, to kończy się jak na
  • Odpowiedz
Jeesek
Jeesek
Jeesek 20.08.2022, 14:29:46
  • 0
@saviola7: Jak to nie robi? Kto wydaje pozwolenia na budowę? Kto wydaje Warunki Zabudowy dla działek? Czym zajmuje się MPU? Kto uchwala Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego?

Deweloper będzie chciał zawsze osiągnąć jak największy zysk, jak najmniejszym kosztem. Jak każdy kto prowadzi jakąkolwiek działalność. Klient chce kupić jak najtańsze mieszkanie, które będzie spełniało jak najwięcej jego potrzeb (lokalizacja, układ, dostęp do transportu miejskiego, autostrad, odległość od pracy itd.)

Po to jest
  • Odpowiedz
Jeesek
Jeesek
Jeesek 20.08.2022, 14:38:16
  • 1
@saviola7: I to jest patologia. Nie trzeba szukać daleko, wystarczy spojrzeć na MPZP dla terenów w okolicach Ronda Żegrze, wzdłuż Hetmańskiej, a potem pojechać tam i zobaczyć co finalnie powstało. Ktoś to zaprojektował, ktoś to zatwierdził, ktoś się pod tym podpisał, ktoś to wybudował i ktoś to odebrał. Dopóki nie zaczniemy poważnie traktować kształtowania przestrzeni miejskiej, to będą powstawały takie cuda.

Problem jest bardziej złożony, a te patoplace zabaw są
  • Odpowiedz
Metylo
Metylo
18.08.2022, 13:51:46 via Android
  • 12
W sumie to możecie całe to miasto wyremontować i zamknąć xd
#poznan
Metylo - W sumie to możecie całe to miasto wyremontować i zamknąć xd 
#poznan

źródło: comment_1660830706JYmW6EOoV4E2eNpU0cyD9W.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jeesek
Jeesek
Jeesek 18.08.2022, 14:00:53
  • 4
@Metylo: Nie będzie aut, nie będzie tramwajów, nie będzie ludzi, nie będzie niczego. Cel osiągnięty xD

W idealnym świecie za taką organizację remontów poleciałby głowy. Niestety żyjemy w Polsce. Partactwo na poziomie centralnym i na poziomie lokalnym.
Jeesek - @Metylo: Nie będzie aut, nie będzie tramwajów, nie będzie ludzi, nie będzie ...

źródło: comment_16608312002TT9txDAhuU4yUJsiBoeGT.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Czokowoko
Czokowoko
18.08.2022, 05:07:56
  • 3486
Rok 50 przed naszą erą. Cała Galia jest okupowana przez Rzymian. Cała? Nie! Jedna osada, zamieszkana przez niepokornych Galów nadal stawia opór najeźdźcy.
Czokowoko - Rok 50 przed naszą erą. Cała Galia jest okupowana przez Rzymian. Cała? Ni...

źródło: comment_1660799266oQDFckTr2xdEikbCOmfjha.jpg

Pobierz
  • 162
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jeesek
Jeesek
Jeesek 18.08.2022, 07:32:20
  • 1
@Czokowoko: Zdjęcie kadrowane jak zamek w Stobnicy. Ważne, że się klika xD
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15
  • Strona 2 z 15
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 14.04.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 07.03.2023

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 20.06.2021

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking