Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko254
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
JPXXX

JPXXX

Dołączył 7 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 993
  • Znaleziska 285
  • Mikroblog 708
  • Obserwujący 11
  • Obserwowane 4

863

Poszedł do salonu po nowego mercedesa. Gorzko tego pożałował...

Poszedł do salonu po nowego mercedesa. Gorzko tego pożałował...

Nowy samochód kupiony w autoryzowanym salonie wcale nie musi być... nowy. Przekonał się o tym Piotr Mierwiński (50 l.), który w stołecznym salonie Mercedes-Benz Polska kupił wymarzonego czarnego suva,...

Szewczenko
z
fakt.pl
dodany: 08.02.2020, 08:36:09
  • 477
  • #
    polska
  • #
    motoryzacja
  • #
    mercedes
  • #
    wydarzenia
  • #
    ciekawostki
JPXXX
JPXXX 08.02.2020, 18:06:55
  • 32
byłem na kilku jazdach testowych i muszę ci powiedzieć, że potraktowali cię jak szczyla lub nie brali cię na poważnie. Zazwyczaj wygląda to tak, że na każdych światłach leciałem do odcinki i nikt nawet słowa nie powiedział.


@trololo55: Byłeś na kilku jazdach? O kurcze, jaki ekspert. Jako osoba z branży powiem Ci tak - mało który klient kręci auto "do odcinki" bo po prostu mało który jest debilem, normalnych ludzi
JPXXX
JPXXX 08.02.2020, 18:10:51
  • 20
Gość wydaje 600 tyś złoty na SUVa... i kupuje demo car?! Ile na tym zaoszczędził, 10-15 tyś?


@kostekw: Pomijając że w przypadku tego Mercedesa rabat mógł dojść do 20%, odpowiem na Twoje pytanie w ten sposób - widać że nigdy nie miałeś do czynienia z pieniędzmi i z takim podejściem nigdy nie będziesz miał. Wierz mi, że jak ktoś ma 600 tys zł to każde zaoszczędzone 10 tys zł to
JPXXX
JPXXX 08.02.2020, 18:22:38
  • 1
@trololo55: Przyspieszenia się nie sprawdza kręcąc do odcinki. Ale cóż, jako cieć nie będę Cię uczył.

373

Języczek bezpieczeństwa. Urzędnicy zrobili nowy znak, ale nie wiedzą, jak...

Języczek bezpieczeństwa. Urzędnicy zrobili nowy znak, ale nie wiedzą, jak...

Kolejna "innowacyjna" samowola w oznakowaniu wrocławskich dróg. Taki znak nie istnieje w żadnej ustawie ani rozporządzeniu, więc też nie ma prawa istnieć na polskich drogach, a jednak...

Jarusek
z
gazetawroclawska.pl
dodany: 07.02.2020, 11:34:55
  • 149
  • #
    drogi
  • #
    wroclaw
  • #
    glupota
  • #
    polskiedrogi
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    motoryzacja
JPXXX
JPXXX 08.02.2020, 16:27:06
  • 0
Stad sami szkoleniowcy którzy uczą migania lewym są po prostu idiotami, którzy mają prawo nabyć uprawnienia do szkolenia innych, bodajże po 5 latach posiadania prawa jazdy. kat B. oraz przejściu testu teoretycznego.


@Tatiagla: Nie masz pojęcia o czym mówisz, a się wymądrzasz?

951

Ostrzeżenie przed wypożyczalnia samochodów

Ostrzeżenie przed wypożyczalnia samochodów

Ostrzegam wszystkich przed wypożyczalnia samochodów w Katowicach DREAM-CARS, która nie oddaje kaucji. Wypożyczalnia posiada  swoje biuro pod adresem: ul. Gawronów 22, 40-527 Katowice. Dane rejestrowe:Blu-Two sp. z o.o.,ul. Stanisława Leszczyńskiego 4/25, 50-078 Wrocław, NIP: 8971866887, Regon:...

expander1111
z
wykop.pl
dodany: 07.02.2020, 11:01:17
  • 120
  • #
    polska
  • #
    januszex
  • #
    oszustwo
  • #
    oszukujo
  • #
    slask
  • #
    wypozyczalniasamochodow
JPXXX
JPXXX 07.02.2020, 21:19:27
  • 7
Przepis na biznes na podstawie warszawskich cwaniaczkow:


@WezniePrzestrzeleCiKolano: Panie, ładnie to tak opisywać konkretne działania panów "F." czy "S." czy wielu ich kolegów z Wawy? ;)

Czyli wg Ciebie wszystkie wypozyczalnie samochodow premium tak dzialaja i jest to slaby biznes?
JPXXX
JPXXX 07.02.2020, 21:24:22
  • 6
S. wcale nie nazywa sie S. ;)


@WezniePrzestrzeleCiKolano: Wiem wiem, bardzo ładnie to rozpisaleś krok po kroku, najlepsze że oni nawet obcym ludziom proponowali wejście w ten biznes opisując to tak samo dokładnie i licząc że ludzie nie zauważą o co chodzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)

od kradziezy czy dzwona jest ubezpieczenie


@YagAA: Nie da się ukraść auta wypożyczonego z wypożyczalni, można jedynie przywłaszczyć.
JPXXX
JPXXX 08.02.2020, 11:29:18
  • 0
Klocki tarcze opony to nie sa rzeczy, ktore w takich autach beda do wymiany po roku czy dwoch. To nie sa auta dla Kowalskiego, wiec beda wypozyczane rzadziej i beda robily tez mniejsze przebiegi


@YagAA: Że tak spytam - masz jakieś pojęcie o motoryzacji? Przecież auta z wypożyczalni ZAWSZE wymagają wymian części eksploatacyjnych (np.hamulce,opony) dużo dużo DUŻO częściej niż w prywatnym aucie "Kowalskiego". Żeby zużyć nowe (!) hamulce wystarczy komuś

501

Przytulisko dla zwierząt w Ćwiklicach ma pół tysiąca podopiecznych. Potrzebują..

Przytulisko dla zwierząt w Ćwiklicach ma pół tysiąca podopiecznych. Potrzebują..

...pomocy. Od 20 lat opiekują się zwierzętami. W Ćwiklicach niedaleko Pszczyny w Śląskiem działa przytulisko, które ma pod swoją opieką około 500 różnych zwierząt. Część z nich została porzucona, inne są chore, jeszcze inne odebrano właścicielom lub uratowano. W przytulisku najwięcej jest koni.

HaHard
z
rmf24.pl
dodany: 02.02.2020, 15:20:27
  • 139
  • #
    hahard
  • #
    polska
  • #
    zwierzaczki
  • #
    konie
  • #
    slask
  • #
    pszczyna
JPXXX
JPXXX 02.02.2020, 19:10:04
  • -1
byś się nie musiał bujać ze starym kundlem tylko mógł mieć normalnego psa


@bezloginumordko: A Ty jesteś normalny? Chyba nie do końca. Szkoda że są tacy ludzie... ale co z Wami zrobić? uśpić?
JPXXX
JPXXX 02.02.2020, 20:52:08
  • -4
@bezloginumordko: widać że masz 14-15 lat. Jak dorośniesz to pogadamy.
JPXXX
JPXXX 03.02.2020, 10:04:24
  • 1
mam 2 razy więcej i tak samo uważam, że się powinno psy usypiać a nie trzymać 10 lat w schronisku bez celu chyba, że masz jakieś lepsze rozwiązanie to śmiało pisz, pogadamy


@bezloginumordko: Przecież wyżej pisali - ludzie adoptują psy 7, 10, 14-letnie i to jest najlepsze rozwiązanie. Ale Ty napisałeś że nikt nie weźmie takich psów, nie wiem skąd takie wnioski, może obracasz się wśród tak samo ograniczonych ludzi
JPXXX
JPXXX 29.01.2020, 16:14:37
  • 0
Mam pytanie do tych co klikają w te komputery ¯\_(ツ)_/¯

Znalazłem stary komputer. Ma 1GB ramu. Chciałbym dołożyć mu więcej.

Ram jaki tam siedzi ma oznaczenie: M378T2953EZ3-CE6

Płyta
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

balrog84
balrog84
29.01.2020, 16:32:21
  • 1
@JPXXX: Kości Samsung / Hynix / Kingston - tych powinno być sporo z demobilu, na allegro. Dużo tego w stacjach Della czy HP. Co ważne one są kompatybilne i na ogół nie sprawiają problemów.
  • Odpowiedz
balrog84
balrog84
29.01.2020, 16:34:10
  • 1
@JPXXX: tylko spr goscia bo nie chce zle doradzic
  • Odpowiedz

14

Bochnia. Już cztery przypadki cofniętych liczników

Bochnia. Już cztery przypadki cofniętych liczników

Bochnia jak i cały powiat to nie jest jakaś wielka metropolia, 4 przypadki na tak małym terenie oraz ilość kilometrów cofniętych po prostu przeraża! A ile jeździ nie skontrolowanych. Moim zdaniem chyba najlepszy przepis jaki mógł wejść, że policjanci mogą robić takie kontrolę.

DzonySiara
z
bochnianin.pl
dodany: 21.01.2020, 15:52:26
  • 10
  • #
    polska
  • #
    polscykierowcy
  • #
    motoryzacja
  • #
    policja
  • #
    kierowcy
  • #
    oszukujo
JPXXX
JPXXX 21.01.2020, 19:22:04
  • 0
Cztery przypadki cofania licznika, czy może cztery przypadki przebiegu niższego niż na poprzednim badaniu technicznym? Przecież jak ktoś ma dziś niższy przebieg niż rok temu wpisany w CEPIKu to nie znaczy że cofał, to dopiero trzeba udowodnić, a rzadko się to udaje. Raczej w większości winni są diagności którzy wpisują dowolne cyferki i się mylą.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

JPXXX
JPXXX 21.01.2020, 19:22:55
  • 0
jeśli stan licznika jest niższy niż w roku poprzednim, wyślij list polecony z żądaniem wytłumaczenia tej sytuacji...


@Nieszkodnik: Przecież mnóstwo aut w Polsce ma dziś przebieg niższy niż w CEPIK rok temu - winny diagnosta. Sam handluję autami i sporo takich aut sprzedałem. Żaden klient nie uciekł jak to zobaczył.

1074

Allegro to jedno wielkie siedlisko podróbek, fałszerzy i krętaczy.

Allegro to jedno wielkie siedlisko podróbek, fałszerzy i krętaczy.

Nie przeszkadza im to. Coraz trudniej trafić na Allegro ofertę, która nie będzie jakimś rodzajem lewizny.

konto usunięte
z
dobreprogramy.pl
dodany: 20.01.2020, 11:52:02
  • 193
  • #
    allegro
  • #
    ciekawostki
  • #
    aliexpress
  • #
    afera
  • #
    zakupy
  • #
    prawo
JPXXX
JPXXX 20.01.2020, 18:54:37
  • 5
co ty tam kupiłeś xD jak się da kupić 200 rzeczy na allegro w rok xD?


@mwmichal: Co? Ja od dobrych 2 lat PRAWIE CODZIENNIE odbieram z paczkomatu przesyłki z allegro. Rzadko są dni kiedy nie odbieram. To myślę że więcej niż 200 na rok.
JPXXX
JPXXX 20.01.2020, 17:48:21
  • 0
Mam pytanie na temat zakładania ponownie działalności gospodarczej i tej nowej "ulgi na start", jak również "małego zusu".

Do tej pory myślałem że jak ktoś już wcześniej prowadził DG, to żeby znowu "mały zus" (i nowa "ulga na start") przysługiwał, to musi minąć czas od zamknięcia poprzedniej DG 60 miesięcy.

Ale doczytałem, że:

"Ulga
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Arytmetyk
Arytmetyk
Arytmetyk
20.01.2020, 18:40:51
  • 2
@JPXXX: Każda inna wykładnia niż to, że minęło prowadziłaby do absurdów. Zresztą prawo trzeba czytać jak matematykę (wszelkie spójniki).
Twoja zona rozpoczyna dzialalnosc ponad 60 miesiecy od dnia ostatniego zawieszenia. Czy spelnia nastepujacy warunek?
"rozpoczyna działalność gospodarczą ponownie, po upływie co najmniej 60 miesięcy kalendarzowych, licząc od dnia ostatniego zawieszenia lub zakończenia działalności gospodarczej"
  • Odpowiedz
JPXXX
JPXXX
Autor
20.01.2020, 18:47:44
  • 0
@Arytmetyk: Dzięki, ten cytowany tekst skopiowałem z jakiejś strony "dla przedsiębiorców", nie jest to tekst ustawy, dlatego chciałem się upewnić.
  • Odpowiedz
JPXXX
JPXXX 17.01.2020, 19:15:35
  • 0
Jeśli by ktoś potrzebował coś wysłać Paczkomatem, to sprzedam kilka kodów rabatowych.

Kod uprawnia do nadania przesyłki o gabarycie A z Paczkomatu do Paczkomatu.
Można go zrealizować na www.inpost.pl/SzybkieNadania.
Jest ważny do 31.03.2020 r.

Sprzedam
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

3

Jak zarabiać na samochodach? - rozmowa z Coobciem oraz...

Jak zarabiać na samochodach? - rozmowa z Coobciem oraz...

Rozmowa o tym jak do sukcesu doszli Coobcio oraz Damian (autazeszwajcarii.pl oraz and-auto.pl). Coobcio wypowiada się jako mechanik samochodowy, zaś Damian jako handlowiec zajmujący się sprowadzaniem oraz sprzedażą używanych samochodów z rynku niemieckiego oraz...

a-lexis
z
youtube.com
dodany: 12.01.2020, 14:08:49
  • 12
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
  • #
    mechanikasamochodowa
  • #
    polskiedrogi
JPXXX
JPXXX 12.01.2020, 18:54:09
  • 0
Wydaje się to całkiem proste ale coś w tym jest.


@a-lexis: O panie jakie bzdury w tym filmie. Ten gość (nie Coobcio) opowiada takie bzdury o handlu, że widać że nie ma pojęcia, a jedynie szuka jeleni którym będzie opychał te swoje usługi sprowadzenia aut ze Szwajcarii i tyle. Szkoda, bo temat byłby dobry, ale jak gość nie ma pojęcia o handlu to wyszło jak wyszło.
Ja handluję hobbystycznie od
JPXXX
JPXXX 12.01.2020, 18:55:16
  • 0
@Rudszy_132: Jak gość który udaje handlarza (nie Coobcio, ten drugi) nie ma pojęcia o handlu, to wyszło jak wyszło. Coś tam usłyszał, coś tam mu księgowa powiedziała, coś tam koledzy handlarze, zrozumiał źle, a teraz źle przekazuje widzom. Lipa, ale cóż- on zarabia na jeleniach, to i każdy może:)
JPXXX
JPXXX 12.01.2020, 19:03:32
  • 0
@a-lexis: co chcesz wiedzieć? Pisz PW.
JPXXX
JPXXX 13.01.2020, 15:58:11
  • 0
@nikciemny: Wydaje mi się, że może on realia zna, ale celowo o nich nie mówi. On reklamuje te swoje usługi sprowadzania aut ze Szwajcarii, to próbuje namówić jeleni żeby korzystali z jego usług, a potem się bujali miesiącami z tymi autami i tracili na nich kasę - to już nie jego sprawa.
Dodatkowo myli podstawowe sprawy (pewnie księgowa mu ogarnia i on nie ma pojęcia) co do handlu bez działalności
JPXXX
JPXXX 13.01.2020, 16:19:38
  • 0
@nikciemny: Na youtubie jest niestety paru takich oszustów, którzy oferują pomoc przy "zawożeniu po auta" lub "przywożeniu aut" żeby pomóc naiwnym ludziom wejść w handel i zarabiać kupę kasy na autach :) tak tak, a ludzie w to wierzą:)
JPXXX
JPXXX 13.01.2020, 16:31:09
  • 1
@nikciemny: Dokładnie. Ludzie gadają na handlarzy, a jakby opisać klientów to niezła książka by wyszła.

825

Taksówkarze zastawiają wąski przejazd przy dworcu

Taksówkarze zastawiają wąski przejazd przy dworcu

W czystej postaci buractwo starych grzybów i cwaniaków spod znaku złotówek.

darbarian
z
trojmiasto.pl
dodany: 12.01.2020, 10:57:08
  • 148
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
JPXXX
JPXXX 12.01.2020, 17:27:31
  • -70
pociąg jest koło Tczewa a ten już na dworzec główny w Gdańsku zamawia taxi które musi czekać bo pociąg jeszcze daleko przed Gdańskiem.

Ma rację w tym aspekcie, że nie tylko taxi jest winne a czasem klienci to idioci.


@m0rgi: Masz rację, ale oczywiście dostajesz minusy, bo każdy taxiarz to zło według wykopu a klienci zawsze mają rację;)

22

Cofniety przebieg handlarzyna z Płocka BMW

https://www.otomoto.pl/oferta/... Handlarzyna z Płocka cofa przebiegi !!!! Przyklad wyzej: ostatni wpis w serwisie BMW 10.2019 przebieg 303.000km !!  VIN WBA5N41080DZ40193 Jechać z nim

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 11.01.2020, 11:41:36
  • 12
  • #
    allegro
  • #
    bmw
  • #
    mechanika
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
  • #
    polska
JPXXX
JPXXX 11.01.2020, 15:09:48
  • -2
Nie bronię handlarza, ale skoro auto pochodzi z Niemiec, a jak wiadomo w Niemczech prawie 100% aut na handel ma cofnięte przebiegi, to dlaczego zakładasz że to ten handlarz cofnął? Handluję autami, nigdy licznika nie cofnąłem, ale z Niemiec wiele aut przywiozłem z cofniętymi licznikami (praktycznie 100% w komisach przeznaczonych na export w Niemczech ma cofnięte przebiegi) i wiele cofniętych sprzedałem (zawsze informując klienta że nie wiadomo jaki jest przebieg). Prawda może
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

JPXXX
JPXXX 11.01.2020, 15:21:49
  • -1
stwierdzam z pełną odpowiedzialnością - handlarze używanymi samochodami to największe bydło i RAK


@glagster: Zgadzam się.

Nie mogę się doczekać jak was jeszcze bardziej za mordę wezmą.


@glagster: Nas? Dlaczego nas? Ja handluję, ale wszystko zgodnie z prawem. Nigdy licznika bym nie cofnął, a jak sprzedaję już cofnięte to nie mam problemu by mówić o tym klientowi uczciwie - bo wiem z doświadczenia że klientów cofnięty przebieg nie
JPXXX
JPXXX 11.01.2020, 15:22:55
  • 0
@Alfred999: Jak kupowane od "ciapatych" to czy Belgia czy Niemcy czy inny kraj - mógł kupić już cofnięty. Takie realia kupowania za granicą. Sam jestem ciekawy czy on cofnął czy nie - po prostu tylko wyjaśniam że niekoniecznie on.
JPXXX
JPXXX 11.01.2020, 15:56:09
  • 0
@glagster: Oczywiście, to co moi znajomymi wyprawiają to też widzę. Ale mówimy tutaj o licznikach akurat.
JPXXX
JPXXX 12.01.2020, 08:54:31
  • 0
@Pawelczi: Życie... Sam miałem Passata z 230 na liczniku, a realnie koło 500... ale jak auto w dobrym stanie to nie ma co panikować, po prostu najważniejsze to mieć świadomość i przy sprzedaży wyjaśnić co i jak i tyle.
Znam też takiego co miał BMW 7 z przebiegiem ponad 600 tys a na liczniku poniżej 200 - i co ciekawe stan tego auta mógł naprawdę zmylić kupującego, chyba latany wyłącznie
JPXXX
JPXXX 12.01.2020, 08:58:57
  • 0
@Alfred999: No to wszystko jasne. Dobrze żeby taki dowód wrzucać do znaleziska.

A jeszcze jedna sprawa (absolutnie go nie bronię, tylko wyjaśniam kolejny myk) - zdarza się też tak że ktoś sprzedaje auto z przebiegiem faktycznie ponad 300 tys a tylko w ogłoszeniu napisał 270 dla przyciągnięcia klienta, a w rozmowie powie "pomyliłem się, przebieg 310" przykładowo. Tak też się robi i za pomyłkę w ogłoszeniu nic nie grozi, bo

487

Potrącenie rowerzysty we Wrocławiu

Potrącenie rowerzysty we Wrocławiu

Potrącenie rowerzysty we Wrocławiu - ku przestrodze

stopchamteam
z
youtube.com
dodany: 31.12.2019, 15:50:23
  • 360
  • #
    polska
  • #
    stopcham
  • #
    polskiedrogi
  • #
    rower
  • #
    kierowcy
  • #
    wroclaw
JPXXX
JPXXX 01.01.2020, 08:20:24
  • -34
@strongBAD: @mirek_kurna: Policja nie ma obowiązku interweniowania przy stłuczkach w ruchu drogowym. Co innego jakby widzieli że rowerzysta leży na jezdni to by mieli obowiązek udzielić pomocy. Ale skoro widzą że kierujący (samochodem i rowerem) ze sobą dyskutują po kolizji to nie mają powodu interweniować.
A jeśli obok Ciebie jedzie policja i Ty uderzysz przypadkiem w inne auto obok Ciebie, to nie zareagują bo nie muszą. Jakby zareagowali
JPXXX
JPXXX 01.01.2020, 08:26:07
  • -9
@wrona12: @pgrde: @poczta-ja: Policja nie ma obowiązku interweniować przy kolizjach drogowych. Jakby widzieli że rowerzysta np. leży na jezdni to by mieli obowiązek, a jeśli widzą że to tylko kolizja pojazdów (samochodu i roweru) a kierującym nic się nie stało (stoją i rozmawiają) to bez wezwania nie mają obowiązku interweniować (choć oczywiście było miło gdyby podjechali zapytać "czy pomóc").
JPXXX
JPXXX 31.12.2019, 16:52:18
  • 3
Dla wszystkich którzy od jutra zaczynają postanowienia typu "nowy rok, nowy ja" .
Konkretny przepis jak zarobić 1 milion zł w niecały rok!
Wszystko konkretnie pokazane na filmie!
Polecam, ja od jutra to wszystko będę stosował!

( ͡° ͜
JPXXX - Dla wszystkich którzy od jutra zaczynają postanowienia typu "nowy rok, nowy j...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

adekad
adekad
31.12.2019, 17:57:13
  • 1
@JPXXX: jakiś wykopek mu wypożyczył auto i teraz się z nim buja bo ani hajsu ani auta nie ma :D
  • Odpowiedz
2xpapanalepiku
2xpapanalepiku
2xpapanalepiku
01.01.2020, 15:12:09
  • 0
bzdury o wszystkim i o niczym
  • Odpowiedz

3369

M4K Michu "to jest pierwsze auto w życiu jakie sprzedaje"

M4K Michu "to jest pierwsze auto w życiu jakie sprzedaje"

Jak to szło? patologia polskich autohandli? xD film zmontowany przez [$~817b8c94e44d36f341725df183d4e2a7~$]

konto usunięte
z
streamable.com
dodany: 13.12.2019, 16:34:16
  • 512
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
  • #
    milosnicyczterechkolek
  • #
    m4k
  • #
    heheszki
JPXXX
JPXXX 14.12.2019, 09:07:16
  • 3
Wg mnie problem jest prozaiczny. Łysy sam sprzedawał auta. Skoda jest pierwsza do sprzedaży jako spod loga Mk4 czy jakoś tak.


@Bonuss: A jaka to różnica że zawsze handlował autami jako osoba prywatna (niezgodnie z prawem), a teraz dalej handluje tylko jako firma (zgodnie z prawem?). Żadna różnica. Handlował kiedyś, handluje dalej. Tylko to pierwsze auto sprzedawane legalnie. Ale on to on, a nie magicznie "logo jego firmy" jak to
JPXXX
JPXXX 14.12.2019, 09:12:40
  • 0
Protip - zgadnijcie z jakich krajów często są urządzenia do korekty przebiegów itd - nie, nie jest to Europa wschodnia, choć też xD ale często zachód/USA - i tam ludzie tez to robią.


@Student_AWAS: Tak tylko dla formalności napiszę, że np. w komisach w Niemczech 100% aut ma cofnięte liczniki, oczywiście mówię o komisach w których kupują Polacy na handel, jeździłem, kupowałem, 100% aut stojących w Niemczech na handel (na
JPXXX
JPXXX 14.12.2019, 09:15:41
  • 0
Wiec k---a jakimi p--------i amebami zyciowymi sa widzowie jego i motodoradcy.


@adakar: Nikt dorosły ich nie ogląda. Nikt kto ma prawo jazdy. Ich widzowie to dzieciaki które po prostu lubią samochody, podejrzewam że 12-15 lat. Jakby ktoś dorosły się przyznał że ogląda te kanały to trochę wstyd... (co innego dla beki czasem spojrzeć jakie głupoty tam oni gadają)
JPXXX
JPXXX 14.12.2019, 09:24:22
  • 4
Masz rację, ale:

handlować autami możesz i bez działalności, wystarczy je mieć przez 6msc jako swoje. Czy on tak miał - nie wiem, ty raczej też nie. (chyba, że gdzieś mówił, że takie flipy robił w tydzień, to tak, ma to znamiono działalności).


@Bonuss: No przecież mówił, że sprzedawał po tygodniu lub dwóch tygodniach. Wiec dlatego napisałem że robił to nielegalnie. Chyba że sprzedawał na DG to oczywiście legalnie, ale to odniosłem
JPXXX
JPXXX 10.12.2019, 20:14:58
  • 35
Było, ale dobre...

#byloaledobre #gimbynieznajo #polska #bialekolnierzyki #firma #biznes #inwestycje #pieniadze #januszebiznesu
JPXXX - Było, ale dobre...

#byloaledobre #gimbynieznajo #polska #bialekolnierzyki ...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

grzesiecki
grzesiecki
10.12.2019, 20:20:17
  • 6
@JPXXX: złoto
  • Odpowiedz
JPXXX
JPXXX
Autor
10.12.2019, 20:21:27
  • 5
@grzesiecki: i ciągle aktualne, po 30 latach ;)
  • Odpowiedz

829

Natychmiastowa karma drogowa

Natychmiastowa karma drogowa

Natychmiastowa karma drogowa

Duzy_Kotlet
z
streamable.com
dodany: 10.12.2019, 12:32:13
  • 186
  • #
    polska
  • #
    polskiedrogi
  • #
    kierowca
  • #
    motoryzacja
JPXXX
JPXXX 10.12.2019, 17:07:56
  • 1
Przecież wyprzedzający najpierw się rozpędził, a potem hamował by wyrobić się ze skręceniem. Tak by to wyglądalo z perspektywy tego auta co przejechało po pasach. Więc zapewne koleś w aucie nie zwalniał jakoś specjalnie uznając że koleś chce skręcić skoro tak z---------ł by zdążyć z wyprzedzaniem na ostatnią chwilę.


@Loloman: Wiem co masz na myśli. Że ten który wyprzedzał myślał tak: "ooo ten na prawym za szybko jechał i teraz mocno
JPXXX
JPXXX 10.12.2019, 17:15:15
  • -1
właściwie to nawet ciężko to nazwać wyprzedzaniem bo prawy pas miał oznaczenia że z niego można tylko skręcać w prawo.


@severh: Dlaczego trudno nazwać wyprzedzaniem? Przecież to właśnie było typowe wyprzedzanie według definicji! Nieważne który pas w którą stronę skręca. Jak możesz nie wiedzieć co to jest wyprzedzanie? (zakładam że masz prawo jazdy skoro o tym piszesz)
JPXXX
JPXXX 10.12.2019, 17:42:30
  • 0
Wiadomo że fajnie jakby każdy zwolnił itd. Ale też każdy wie że "nie chce się" nam tego robić, bo zwalnianie często jest bardziej nieprzewidywalne niż już przejechanie kiedy w ostatnim momencie zauważyło się daną sytuację.


@Loloman: Zgodzę się. Nikt nie jest święty, czasem się łamie przepisy mniej lub bardziej świadomie. Ale...

Może z jego perspektywy nikogo na pasach nie było (bo zaslonięci przez auto), facet standardowo zapieprzał i hamuje by skręcić,

5

MOTO KRONIKA

MOTO KRONIKA

Świetny kanał o historii motoryzacji, testy aut klasycznych z całej Polski. Ma bardzo mało subskrypcji, więc jest mało znany, a myślę że warto go polecić!

JPXXX
z
youtube.com
dodany: 08.12.2019, 16:08:30
  • 2
  • #
    samochody
  • #
    motoryzacja
  • #
    polska
  • #
    klasykimotoryzacji
  • #
    youtube
  • #
    carboners
JPXXX
JPXXX
Autor
08.12.2019, 16:56:20
  • 1
@Berkel_88: Ja oczywiście nie mam nic wspólnego z autorem (nie znam gościa, żeby nie było że reklamuję), ale ostatnio oglądam codziennie :)
JPXXX
JPXXX 08.12.2019, 16:11:53
  • 1
Polecam świetny kanał o historii motoryzacji, testy aut klasycznych z całej Polski. Sam go niedawno odkryłem. Jak ktoś lubi klasyczne samochody to jest co oglądać.

https://www.wykop.pl/link/5247577/moto-kronika/

#samochody #motoryzacja #polska #klasykimotoryzacji #youtube #carboners
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

829

"Bezwypadkowy" samochód

"Bezwypadkowy" samochód

Uwaga, samochód powypadkowy. VIN: WAUC7GFF1G1024287 Numer telefonu sprzedawcy: 602 402 569 602402569 Teresin, sochaczewski, Mazowieckie W ogłoszeniu zaznaczone, że pojazd jest bezwypadkowy. Poza tym samochód jest z 2015 roku, a sprzedawca podaje 2016 jako rok modelowy....

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 12.11.2019, 22:38:52
  • 228
  • #
    polska
  • #
    mirek
  • #
    handlarz
  • #
    bezwypadkowe
  • #
    audi
  • #
    a3
JPXXX
JPXXX 13.11.2019, 18:30:22
  • 3
Ciężko mi uwierzyć, że te dinozaury jeszcze istnieją i próbują walić ludzi w czoko ( ͡° ͜ʖ ͡°) trzeba być debilem


@MirekHondlorz: jak niżej:

A jak kupił? Pojechał, znalazł, zapłacił i wrócił na kołach tego samego dnia - bez sprawdzania w necie bez miernika lakieru.


@Wasz_Pan: A w Polsce to jak ludzie kupują? Handluje autami sporadycznie (dodatkowo, jako hobby) od 10 lat i jeszcze
JPXXX
JPXXX 13.11.2019, 18:33:16
  • -1
Można kręcić aferę spokojnie, bo sprzedający ma obowiązek zaznaczyć, że auto jest a) z USA b) powypadkowe


@papaj_21_37: A gdzie ma taki obowiązek? Bzdura. W ogłoszeniu może napisać że auto bezwypadkowe i że pochodzi z Watykanu. Nie ma to znaczenia co napisze w ogłoszeniu. Znaczenie ma to, czy poinformuje kupującego o historii tego samochodu (czyli np. w rozmowie telefonicznej lub dopiero na żywo tuż przed podpisaniem umowy).
W ogłoszeniu może
JPXXX
JPXXX 13.11.2019, 18:37:05
  • 0
@Lorenzo_von_Matterhorn: Jestem z Radomia, od 10 lat handluje autami (sporadycznie, jako hobby). Zapraszam;)
  • <
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Strona 10 z 12
  • >
  • Hobbystycznie handlarz. Pomagam sprawdzić samochody przed zakupem #radom #warszawa #lublin #kielce

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 11.12.2019

    Komentator
  • Rocznica
    od 05.09.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia