@morsik: Dzięki za tipsy - zawsze mile widziane :)
Historia Quake'a [ENG]
Ahoy w swoim cyklu poświęconym retro FPS tym razem bierze się za jedną z gier, która stanowiła kamień milowy w rozwoju tego gatunku.
z- 61
- #
- #
- #
- #
- #
Ahoy w swoim cyklu poświęconym retro FPS tym razem bierze się za jedną z gier, która stanowiła kamień milowy w rozwoju tego gatunku.
zCzyli jak skonfigurować dystrybucję Linuksa do działania na Windowsie.
zDla każdego wykopowego programisty 15k i dla tego, który do 15k chce dobić. Książka pozwalająca zgłębić wszelkie aspekty programowania cenionego autora, zdobywcy nagrody Pwnie, kapitana drużyny CTF Dragon Sector.
zCiężko tutaj wpisać opis, bo jest pokazywana naprawdę masa rzeczy. Wszystko prostym językiem, łatwe do zrozumienia, pomimo, że przedstawione tematy do łatwych nie należą.
zMain menu jest od 2 minuty ;-)
echo -e "#"'!'"/bin/bash\necho co ten unknow...\n#\e[2A\necho nic tu nie ma\nexit 0;"
Wykop.pl
(zresztą, Descent który wyszedł dwa lata wcześniej też już miał wsparcie do VR)
Więc... dziś gramy tak jak graliśmy 20 lat temu - historia zatoczyła pełne koło (choć na szczęście teraz technologia jest
EDIT: Jako ciekawostkę dodam, że był wtedy taki pogląd, że jeśli się na monitorze odpaliło grę w trybie dla VR (stereoskopowym), to przy odpowiednim ułożeniu oczu można było widzieć 3D (mi się nigdy nie udało, ale... kto wie ;)