Miraski, taka sprawa na szybko. Silnik szarpie na niskich obrotach, nie chce się zbierać z dołu, jałowe strasznie falują.
Sprawdzając bloki w Vag-comie, MAF na obrotach jałowych skacze w zakresie 2.7-8g/s, ale czym wyższe obroty, tym stabilniej trzyma wskazania, przy pełnym bucie daje ~120g/s.
Przepływka na szrot? Powinna chyba trzymać w miarę równe wskazania na jałowych?
#mechanikasamochodowa #mechanika #vag
Sprawdzając bloki w Vag-comie, MAF na obrotach jałowych skacze w zakresie 2.7-8g/s, ale czym wyższe obroty, tym stabilniej trzyma wskazania, przy pełnym bucie daje ~120g/s.
Przepływka na szrot? Powinna chyba trzymać w miarę równe wskazania na jałowych?
#mechanikasamochodowa #mechanika #vag
#motocykle
źródło: comment_s1hU7n02dlyHcytcT4DYRfMVH5KesBjl.jpg
Pobierzhttps://www.bikehps.com/acatalog/Brembo-Calipers-Suzuki-GSX1300R-Hayabusa-2008-onwards.html
Komentarz usunięty przez autora