Wpis z mikrobloga

@masterrobert: A ja prawie dał bym sobie rękę uciąć, że to Honda :D. Dzięki Ci ogromne! Przezajebiście mi się ten sprzęt spodobał i chyba, po kuble zimnej wody z ZX-12R wykreował się nowy rodzynek na rozpoczęcie kolejnego sezonu :).
Tylko widzę, że to taki trochę niemały egzotyk u nas ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@masterrobert: Super. Właściwie tak, to skąd jesteś? Bo to może Twój sprzęt nawet :P.
Jak wygląda kwestia kosztów? Spalanie, serwis, jakieś brzydkie bąki producenta, jak konieczność demontażu silnika z ZX-12 w celu wymiany świec? Ogólnie polecił byś maszynę, tak na co dzień, jak i na dłuższe szosowe trasy?
Jestem z Warszawy. Serwisuje od wielu lat w ASO Hondy. Nigdy nie byłem załamany płacąc za serwis choć wiem ze do najtańszych nie należą. Duża lokomotywa z trwałym silnikiem. Bolączek silnikowych brak w moim przypadku. Ja inwestuje w dobry osprzet czyli dobre kolcki napęd i opony itp Motocyk ma potęrzny silnik umozliwiający podróżowanie z prędkościami 180 - 200 kmh w 2 osoby przy pełnym załadunku. Spokojnie mozna świece wymienic bez koniecznosci wyciągania