Wpis z mikrobloga

Miraski, taka sprawa na szybko. Silnik szarpie na niskich obrotach, nie chce się zbierać z dołu, jałowe strasznie falują.
Sprawdzając bloki w Vag-comie, MAF na obrotach jałowych skacze w zakresie 2.7-8g/s, ale czym wyższe obroty, tym stabilniej trzyma wskazania, przy pełnym bucie daje ~120g/s.


Przepływka na szrot? Powinna chyba trzymać w miarę równe wskazania na jałowych?

#mechanikasamochodowa #mechanika #vag
  • 3
@Glenroy: Zobacz jeszcze korekty z sondy lambda (grupa 033 po 2000 roku we wcześniejszych coś około 008-009) w momentach gdy silnik w miarę równo pracuje. Jak latają pod +/- 25% to coś źle powietrze mierzy i z sondy brakuje korekt.
@biskup2k @Mert82 Sondom brakuje korekt, latają pod -25% i zgrywa się to w czasie z momentem świrowania MAFa. Robiłem logi, w czasie jazdy też ładnie widać, kiedy samochód poszarpuje, miewa takie sekundowe zachwiania, które zgrywają się z lekkim szarpnięciem, tak w przedziale do 2000-2500 obrotów mu odwala, wyżej jakoś się względnie uspokaja.

Odłączyłem wtyczkę od przepływki, jałowe się uspokoiły, ale jeździć bez mafa nawet nie próbuję, bo wiadomo jak to wygląda ;).