Miał ktoś doświadczenia z reklamowaniem w jakikolwiek sposób (sklep, producent) sprzętu AGD/RTV, który psuje się zdecydowanie zbyt wcześnie? Moja sytuacja: lodówka do zabudowy, sprzęt za 5 koła, psuje się po 2 latach i 2 miesiącach. Serwisant stwierdza usterkę nienaprawialną - sprężarka działa, elektronika działa, ale istnieje wada fabryczna producenta - nieszczelność układu chłodzenia w tylnej płycie i wyciek czynnika chłodniczego.
Z tego co rozumiem, to według przepisów prawa jestem w takiej sytuacji
@Notakaprawda: był jeszcze u mnie gość z autoryzowanego serwisu i diagnoza jest jeszcze inna: nieprawidłowy montaż. Nie ma kratki wentylacyjnej u góry, przez co w układzie się zagotowało i finalnie zatkało olejem. I podobno też nie do naprawy. Montaż wygląda tak:
Jako, że spodobały mi się kiedyś podsuwane mi wciąż przez YT wojakowe filmiki w stylu "X be like...", to postanowiłem również pobawić się w tym klimacie. Może akurat są tutaj jakieś kosmiczne świry, którym też przypadnie to do gustu.
Z tego co rozumiem, to według przepisów prawa jestem w takiej sytuacji
źródło: 588315320_1148941450554881_3779361364651441609_n
Pobierz