Porsche, VW i Renault tną etaty. Europejska motoryzacja znika w oczach

Cele klimatyczne, kary za przekroczenie emisji spalin, mniejsze niż zakładano zainteresowanie elektrycznymi samochodami i ostra konkurencja ze strony chińskich producentów zmuszają europejskich producentów samochodów do szukania oszczędności. Jednym ze sposobów jest redukcja zatrudnienia. Tylko w os
- #
- #
- #
- #
- #
- 249
- Odpowiedz
Komentarze (249)
najlepsze
@tico_bot: w deweloperce działa więc i w motoryzacji powinno
Wystarczy sprawdzić gdzie VAG ostatnio redukuje, a gdzie otwiera https://orpa.pl/volkswagen-rozpoczal-budowe-kolejnej-fabryki-w-chinach-produkcja-pojazdow-elektrycznych-na-platformie-meb-ruszy-za-dwa-lata/
No właśnie nie. Ja porównuje kawalerkę w Wałbrzychu z kawalerka w Wałbrzychu w cenie willi w Malibu tylko widzę że nie rozumiesz. Zobacz sobie ile tych jak to ująłeś "taczek" sprzedaje się rocznie w Japonii. Później narzekacie że glazurnik czy elektryk bierze kasę jak lekarz jak zwykle wozy robocze kosztują 200k+.
( ͡º ͜ʖ͡º)
kiedyś turbo to był dodatek a dzisiaj robi się z tego podstawowy tryb pracy
ok technologia się zmieniła, nikt nie każe im dawać 2.0 ale niech dają te 4 cylindry i mneijsze pojemności typu 1.6 1.5 1.4 itp.
Pytanie czy ktoś Cie będzie gdzieś chciał, bo USA już się powoli zamyka na imigrantów i zaczyna dbać tylko o swoje podwórko
W Europie jedna z ważneijszych fabryk Audi zamknięta - zredukowana emisja CO2 do zera ( ͡° ͜
Co do fabryk w usa, to nie słyszałem nic poza stawianiem na meksyk i grożeniem trumpowi zwolnieniami w stanach…
@Saeglopur: Fabrykę w Ingolstad albo Neckarsulm zamknęli? Możesz napisać coś więcej, bo pierwsze słyszę?
źródło: temp_file1764990923091778630
PobierzBo problemem jest europejska branża motoryzacyjna sama w sobie. Nie sugeruj się opisem znaleziska. Europejscy producenci dalej tkwią w latach 90, myślą, że dalej mogą j---ć ludzi na marżach sprzedając im drogie g---o.