✨️ Jak wybrać swoje pierwsze auto do jazdy po mieście?Ⓘ Szukam pierwszego samochodu do jazdy po mieście. Najlepiej coś w miarę nowego. Mogę zapłacić więcej, ale mieć auto na lata. Na początku chciałam kupić auto w okolicach 50k PLN, ale widzę, że w tej cenie nie ma żadnych "młodych" aut. Jako że nie znam się na samochodach, bo nigdy się tym nie interesowałam, kupowanie z takich miejsc jak Toyota Pewne Auto, to bezpieczny zakup? #samochody #motoryzacja
@mirko_anonim: Toyotka to bezpieczny i oszczędny wybór, z wad to np Corolla nie nadaje się w trasy przez hałas i słabe osiągi, no i są najczęściej kradzione bo popularne.
@mirko_anonim: też kupowałem z salonu. Sprawdź dokładnie samochód, weź jakiegoś magika jak się nie znasz. Dopytaj dokładnie o gwarancję, rękojmię. Sprawdź wszystko co możesz - nawet czy żrę olej, sprawdź poziom oleju przed jazdą próbną, zobacz po. Nie wierz za bardzo, że jest mega sprawdzony etc, ludzie oddają w różnym stanie samochody w rozliczeniu.
@mirko_anonim: za 50k to bym próbowała jakąś Toyote kupić nową w salonie. Na pewno nie szła bym w używkę. W salonie dają duże rabaty jak przychodzi Klient z gotówką.
W salonie dają duże rabaty jak przychodzi Klient z gotówką.
@Nadia_: jak osobiście szukałem auta to było dokładnie odwrotnie, ceniony klient to taki, który bierze w salonie finansowanie od nich (które oczywiście jest mocno niekorzystne, ale wygodne)
@everybodykombinerki: to ja miałam szybką akcję, wchodzimy, oglądamy, mówimy, że mamy gotówę i dzisiaj chcemy kupić auto. I co nam mogą zaproponować. W sumie utargowałam 15k z ceny auta, które było wystawione w salonie. I to auto jeździ z nami już 8 lat i pewnie jeszcze pojeździmy z 3 lata nim. Jedyne co robimy z nim to lejemy w niego paliwo, resztę robią w serwisie.