Aktywne Wpisy

mirko_anonim +9
✨️ Czy 14 000 zł brutto to wystarczająca pensja w Krakowie? Ⓘ
Czy pensja w wysokości 14 000 zł brutto pozwoli na spokojne życie w #krakow ? (brak dzieci), tj. wynajem mieszkania, opłaty, ogólnie koszty życia.
Pracuję jako admin (Oracle/PostgreSQL) w #it przy obsłudze dużej spółki, mam 7 lat expa, obecnie w mieście <80tys zarabiam 7900 zł brutto i zdaję sobie sprawę z tego że moja stawka jest mocno zaniżona.
Czy pensja w wysokości 14 000 zł brutto pozwoli na spokojne życie w #krakow ? (brak dzieci), tj. wynajem mieszkania, opłaty, ogólnie koszty życia.
Pracuję jako admin (Oracle/PostgreSQL) w #it przy obsłudze dużej spółki, mam 7 lat expa, obecnie w mieście <80tys zarabiam 7900 zł brutto i zdaję sobie sprawę z tego że moja stawka jest mocno zaniżona.

K-S- +160

Dzień dobry szanownemu państwu
Otrzymałem receptę na medikinet CR 10 mg od lekarza psychiatry na NFZ, niestety jak to na NFZ bywa następna wizyta dopiero za 3 miesiące, już widzę że lek najlepiej działa w dawce 20-30 mg (w zależności od dnia) a dostałem dwa opakowania.
I teraz takie pytanie bo lek ma służyć jako lek a nie rekreacyjnie. Gdybym chciał dostać receptę online to:
a) Jaki receptomat?
b) Jaką dokumentacje powinienem im wysłać? Mam tylko swoją diagnozę ADHD z testu DIVA-5 i wyniki EKG (tego wymagał lekarz na NFZ)
c) Czy jeżeli dostanę receptę on-line to mój lekarz na NFZ to widzi?
d) Czy mogę dostać tylko 10 mg czy można wnioskować o większą ilość mg
Z góry dziękuje za pomoc, nie korzystałem wcześniej z receptomatów poza jednym okazyjnym wzięciem L4
#adhd #medikinet #psychiatria #zdrowie
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta
❤️ Projekt mirko.pro działa dzięki wsparciu użytkowników. Wspomóż projekt