Wpis z mikrobloga

Też macie wrażenie, że poziom obsługi klienta w Polsce ostatnio spadł bardzo mocno? xD

Ja rozumiem, że studenciakom na zleceniu, pracującym w sklepie/na recepcji lux med/ restauracji itp nie chce się pracować i sam nie oczekuję traktowania jak królewicz, ale ostatnio to gdzie nie wejdę to czuję się dosłownie jak intruz xD też tak macie?

Na proste uprzejme pytania proszę/dziękuję słyszę odpowiedź i to często błędną wycedzoną przez zęby i to dosłownie odburknięcie XD

#pracbaza #praca #warszawa #krakow #lodz #wroclaw
Zimny-jak-lod - Też macie wrażenie, że poziom obsługi klienta w Polsce ostatnio spadł...

źródło: customer-service-724x450

Pobierz

macie wrażenie, że poziom obsługi klienta w Polsce ostatnio spadł bardzo mocno? xD

  • też mam takie wrażenie, dosłownie jak intruz xD 52.6% (102)
  • jest jak wcześniej, normalnie 42.3% (82)
  • poprawił się, dmuchają i chuchają na mnie xD 5.2% (10)

Oddanych głosów: 194

  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@na_ulicy_maslo_trzaslo: @Kotouak ohh dzieki za genialne komentarze, wypok w formie, tak we mnie jest problem, chuop chad light, szczuply silowniany, w koszuli i z perfumami, do tego uśmiechnięty ale to we mnie jest problem xD

ale jak widac po ankiecie inni tez sie tak czuja, wypokowi zartownisie ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 16
@Zimny-jak-lod: a to nie zawsze tak było w tym smutnym jak p---a kraju? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Za granicą ludzie się mogą do mnie uśmiechnąć, a w tym chlewie to nawet sprzedawcom się nie chce pierwszym dzień dobry mówić.
  • Odpowiedz
@Zimny-jak-lod
Z autopsji może powiedziec, że to dość ciężki kawałek chleba - kierownictwo narzuca bzdurne targety i wymyśla jakieś głupoty, klienci się denerwują i wyładowują na obsłudze, ogólnie też ludzie mają coraz mniej kultury osobistej i rigczu - na każdym szczeblu, a to wszystko okraszone słabą polityką płacową.
  • Odpowiedz
@Zimny-jak-lod: jesli nie jest to ktos kto moze na mnie zarobic typu lekarz czy przedsiebiorca tylkp czlowiek na etacie to tak. Chamstwo, opryskliwosc, brak jakiejkolwiek checi do wspolpracy. Bylem zmuszony wczoraj pierwszy raz w zyciu zlozyc skarge na pracownika i to gdzie-w banku xd
  • Odpowiedz
@Zimny-jak-lod: Nienawidzę momentu, w którym trzeba coś zareklamować, upomnieć się, przypomnieć o sobie, bo musisz być najgorszym chamem, żeby osoba, której pracą jest rozwiązywanie twojego problemu, chciała w ogóle rozwiązać twój problem XD
  • Odpowiedz
A z drugiej strony jak kupiłem stół i był r-------y to myślałem, że będę się ze sklepem przepychał z reklamacją, a od ręki dali inny.


@miiihau: To też swego rodzaju zasługa słabej obsługi klienta. Ludzie nie identyfikują się z firmą, nienawidzą swojej pracy i nie lubią swoich przełożonych to w akcie przekory akceptują wszelkie generatory kosztów dla swojego pracodawcy - dyskusyjne reklamacje, zawyżone faktury sprzedażowe, znikający papier w kiblu i
  • Odpowiedz