Aktywne Wpisy

KrnabrnyDzik +39
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...

vieniasn +15
czy zdarzyło się wam kiedyś że siedzieliście na ławce i losowy człowiek się dosiadł i zaproponował a-----l albo gdzieś stali jaracze i zaproponowali normalnie dołączenie się?

Może to będzie lekka prowokacja..
A może zachęta do ciężkiej pracy i też podzielenia się otwarcie swoimi zarobkami.
Jestem lekarzem dentystą w mieście powiatowym(60k mieszkańców) najlepszym tutaj mimo młodego wieku 32 lata here.
Przyjmuję około 8-9 pacjentów dziennie, średnia dniówka 3500-4500pln netto
Po podatkch jestem na ryczałcie miesięcznie zostaje 60,65 w dobrych miesiącach jak jest dużo kanałowego, pare implantów to nawet 80 000zł.
Unit dentystyczny który kupiłem w połowie za kredyt gdy zaczynałem w wieku 25 lat spłaciłem w cztery miesiące (mniejsza klientela była) a w wieku 27 lat gabinet który wynajmowałem kupiłem za powyżej ceny rynkowej 200kpln bo chłop nie chciał sprzedać więc trzeba było dorzucić łącznie 720k na kredyt który do 29r.z spłaciłem.
Teraz już kosztów prawie brak oprócz asysty(5,5netto) i materiałów za które w zasadzie pacjent płaci...(W sumie jak i za wszystko inne hahaha)
I w związku z tym mam pytanie bo w ciągu dwóch lat odłożyłem prawie półtora miliona złotych a mieszkanie już wynajmuję(94m^2) i mam AUDI SQ8 w leasingu na co wydawać te kase??? Cinszka sprawa panowie... #nieruchmosci mnie nie kręcą żeby coś mieć na własność oprócz gabinetu.
Dziewczyna prawniczka za napisanie głupiego pisemka inkasuje 250zl nie wspominając o prowadzeniu spraw więc ona ma około 17-35k miesięcznie... zależy jak się jej chce,nie chcę żeby się wysilała bo dużo w życiu przeszła.
Nie wiem co robić z kasą.
Niech to będzie dla was motywacja żeby iść na studia.
I tak btw to miasto to tak przez was wyśmiewana "Polska B" podkarpackie lub lubelskie tyle powiem ;) a jest fajnie
#studbaza #pieniadze #pracbaza #stomatologia #medycyna #chwalesie
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰