Wpis z mikrobloga

Mirki. Jaki byście chcieli limit prędkości na autostradzie i ekspresówkach?

A także wasza propozycja prędkości, w innych miejscach: Teren niezabudowany, Teren zabudowany, Strefa zamieszkania itd.

Piszcie w komentarzach?

Moje zdanie jest takie że kusi szybko jeździć po 200 a nawet i szybciej, ale patrząc na Polskich kierowców np. Majtczak czy Budda to nie dorośli do braków limitów prędkości na Autostradach i Ekspresówkach. Z drugiej strony wiele dróg ekspresowych wygląda jak Autostrady (są tylko drobne detale techniczne między nimi, szersze pasy awaryjne, więcej węzłów) ale na nich obowiązuje śmiesznie niski limit 120 km/h, to jest wolno jak na bezkolizyjną drogę. Te drogi proszą się o podwyższenie limitu co najmniej do 140 a nawet 150 km/h i o ujednolicenie prędkości z autostradami.

ErogowyDrogowy - Mirki. Jaki byście chcieli limit prędkości na autostradzie i ekspres...

źródło: autostradazdjecie

Pobierz

twoja propozycja

  • 80 km/h lub mniej 3.6% (448)
  • 100 km/h 1.3% (161)
  • 120 km/h 9.6% (1197)
  • 130 km/h 7.5% (938)
  • 140 km/h 28.1% (3511)
  • 150 km/h 13.4% (1679)
  • 160 km/h 14.7% (1839)
  • 180 km/h 5.1% (640)
  • BEZ LIMITU SZYBKOŚCI 16.7% (2086)

Oddanych głosów: 12499

  • 428
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
System holenderski jest świetny. Plus do tego wysokie mandaty (które już mamy), lepsza kontrola i uwierzcie byłoby o wiele mniej agresji na drodze oraz o wiele mniej frustratów
Ar_0 - System holenderski jest świetny. Plus do tego wysokie mandaty (które już mamy)...

źródło: 1000102522

Pobierz
  • Odpowiedz
to nie tyle niska czy wysoka (zależy kogo spytasz) prędkość - mnie wkurza brak płynności ruchu na autostradzie a najbardziej nak ludzie wyprowadzają swoje wypoerdki 1.0 na autostradę i się ścigają z ciężarówkami. albo jak ciężarówki się scigają pomimo że im nie wolno i tak ile byś nie miał pasów to zawsze coś się wlecze 95
  • Odpowiedz
Ja bym chciał, żeby było powyżej 90km/h na lewym pasie bo niedawno jechałem A4 i do tej pory nie rozumiem co ludzie mają na myśli.
  • Odpowiedz
@domingez112 bo suvy to kijowe auta (w sumie to do niczego się nie nadają, w teren nie wjedziesz, bo zdolności terenowe jak w osobówce, na autostradzie znacznie gorszy od sedanów/liftback ów, w mieście gorszy od klasy c/b).
Np. mój multivan (smax) zachowuje się tak samo przy 120 i przy 170, no chyba ze mamy silny boczny wiatr, to wtedy trzeba zwolnić do 130-140 bo jednak powierzchnia boczna jest duża.
  • Odpowiedz
@ErogowyDrogowy: Największy absurd to to że motocykl przewożący dziecko do lat 7 musi się "toczyć" - trudno to nazwać jechaniem 40 km/h, przecież przy czterdziestu to nawet hulajnoga jest szybsza. I tyle ma jechać nie ważne czy w terenie zabudowanym czy nawet na autostradzie, czy kogoś nie poje&ało??? Przecież ścigaczem lub innym szybkim motocyklem nie da się jechać 40, ani nawet dobrze uciec przed psem który by zaczął gonić. -
  • Odpowiedz
najbardziej nak ludzie wyprowadzają swoje wypoerdki 1.0


@Geordi123: widzę, że nigdy nie jeździłeś takim samochodzikiem. Miałem autko z 1.0 turbo i bez problemu to jeździło z prędkością autostradową.
  • Odpowiedz
@Trujwert_DronTrojanski: dokładnie, też o tym chciałem powiedzieć, motocyklem nie da się jechać 40 km/h na poza miejskiej drodze, ani na autostradzie. No chyba że ktoś jedzie skuterem 50cc, albo na rowerze. Dla motocyklistów przewożących dzieci do lat 7 jak i każdych innych powinny obowiązywać standardowe limity:
Teren zabudowany - 50
Teren niezabudowany - 100
Ekspresówka i autostrada - 130/140/150
  • Odpowiedz
No limit na autostradzie i w mieście, ale za to za spowodowanie wypadku czapa dla sprawcy i przepadek majątku na rzecz poszkodowanych. Sąd w trybie priorytetowym (3-5 dni roboczych) wykon kary max w 10 dni roboczych, z transmisją w internecie w systemie ppv. Tym sposobem w 2-3 lata wyeliminujemy idiotów i pechowców (oraz prawodopodobnie rowerzystów i tych id hulajnóg elektrycznych).
  • Odpowiedz
Ale z majtczaka nie możesz robić reguły zawsze jest Promil czy procent przestępców ale z tego tytułu nie powinno się ograniczać dlatego że mamy coraz lepszą technologię współczesny samochód z prędkości 100 na godzinę hamuje 40 m samochody z lat 90 hamowały 60 m a wtedy na przykład w miastach było 60 km na godzinę w nocy a od kilku lat w miastach jest 50 a niektóre lewicowe organizacje postulują 30 podczas
  • Odpowiedz