Wpis z mikrobloga

@denazyfikacja: Z każdego badania jakościowego wychodzi, że użytkownicy oczekują prostej aplikacji, która ma wyeksponowane podstawowe funkcje i nie ma "pierdół". Natomiast i tak każda firma jak benchmarkuje co tam dodać do apki, to mówi się "trzeba zrobić drugą Żabkę!", czyli krótko mówiąc nasrać wszystkim. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Standard. Z testów wychodzi, że użytkowników w aplikacji sklepu zatrzymuje uwaga, uwaga... chęć kupowania, promocje, rabaty. Ale i
  • Odpowiedz
@Dryvalley łysy to jest typowy śmieć kapitalsita któremu nie wystaczaja juz setki milionów tylko trzeba lecieć w miliardy


@Klepajro: dlatego wszystko zamawiam na Orlen paczkę, nawet jeśli idzie to wciąż do rządu, to przynajmniej idzie dwa razy szybciej
  • Odpowiedz
@denazyfikacja ale jakie reklamy xD reklamy programu lojalnościowego, z którego już dwie stówki na bilety lotnicze wyciągnąłem. Dużo nie dużo, ale mieć a nie mieć. Prkatycznie żadnym kosztem
  • Odpowiedz
@denazyfikacja: jak mnie to denerwuje (°° jest sobie apka, ma fajny, przejrzysty interfejs, człowiek się przyzwyczai, aż tu nagle jakieś małpy od front endu czy marketingu stwierdzają że muszą się wykazać i robią jakiegoś gniota, z masą nasranych okienek i niepotrzebnych funkcji
  • Odpowiedz
@Kernydz: Ale to nie małpy od frontendu tylko zetki czy inne oskarki z julkami od “marketingu” za tym stoją, łysy przedawkował analizy i zlecił hrom zatrudnienie dzieciaków ze świeżymi pomysłami :)
  • Odpowiedz
@denazyfikacja ale wystarczy nie wchodzić w inne zakładki.
@Dryvalley tak, Tusk mu kazał wrzucić incoiny xd jego o-----------e zaczęło się na przykład jak wymyślił paczkomaty bez ekranów i klawiatur, gdzie bez apki paczki nie odbierzesz
  • Odpowiedz