Wpis z mikrobloga

Czy mamy tutaj jakieś osoby pracujące w zakładzie produkcyjnym na stanowisku:
- inzynier jakosci
- inzynier procesu
- inzynier ds. nowych uruchomień
lub inne jakieś, takie podobne? Miałbym parę pytań do takich osób. Dziękuję.
#praca #pracbaza #przemysl #zarzadzanie #inzynieria
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 0
@jjaaa @elbanos jakie stanowisko i staż pracy? Czy jest to rozwojowa praca z możliwością awansu i kariery? Czy zarobki na poziomie 8k netto są osiągalne? Stresująca praca?
  • Odpowiedz
@bj0rn: ja pracuję jako inż procesu od 7 lat, wcześniej trochę w UR i dziale ciągłego doskonalenia. Pytaj o co chcesz
co do zarobków tak, ale nie od razu po studiach, i nie wiem jak w Przemyślu, nie jestem stamtąd
Czy praca jest stresująca? Dla mnie nie, ale nie jestem obiektywny bo mnie nigdy żadna praca nie stresowała. Ale patrząc po innych raczej jest mało mocno zestresowanych. Głównie (ale nie
  • Odpowiedz
  • 0
@jacob1 na czym polega Twoja aktualna praca? Mógłbyś opowiedzieć trochę więcej? Programujesz? Czy jest możliwość częściowej pracy zdalnej na takim stanowisku? Jak oceniasz rynek? Jest sporo takich ofert pracy?
  • Odpowiedz
@bj0rn: trochę inaczej wygląda w mojej obecnej firmie a trochę inaczej w poprzedniej, ale postaram się podsumować całe moje dośaiwdczenie w pracy inżyniera procesu :
- walidacja maszyn, procesów (wdrażamy nową maszynę, linie, nowy produkt, nowe materiały)
- moderowanie FMEA (taka analiza ryzyka), mapowanie procesów
- tworzenie receptur, ustawień pod w/w, parametryzacja maszyn, systemów wizyjnych etc
- tworzenie standardów pracy dla operatorów-
- rozwiązywanie problemów, problem solving. Zatem odpowiadanie na pytania typu dlaczego tracimy
  • Odpowiedz
  • 0