Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jak obudzić w dziewczynie ambicje zawodowe?

Problem podejrzewam, że przez wielu znany. Moja dziewczyna, z którą jesteśmy razem od 4 lat, nie posiada żadnych ambicji zawodowych. Lubi spędzać czas siedząc na tiktoku czy też oglądając seriale. Odkąd się znamy, pracowała tylko w pracach typu kawiarnia, McDonald, kino, jednak żadna z tych prac nie przypadła jej specjalnie do gustu. Jej wymagania to praca na niepełny etat i elastyczne godziny pracy, bo jak mówi, nie wyobraża sobie pracy na pełen etat.

Ostatnio poszła na studia, jednak głównym powodem pójścia nie jest chęć rozwoju, a ucieczka od „dorosłego życia”. Ciągle słyszę, że ma ochotę rzucić te studia, bo nie mają one sensu.

Jeżeli chodzi o mnie, to jestem po studiach, pracuje w branży finansowej, biorę udział w różnych szkoleniach i konferencjach, ponieważ chciałbym zwiększyć swoje kompetencje i aplikować na wyższe stanowiska. Jeżeli chodzi o czas wolny to zazwyczaj spędzamy go razem na jakimś wyjściu typu siłownia, basen lub wspólny wieczór przy filmie. Ewentualnie zgłębiam wiedzę w tematach, które ostatnio mnie zainteresowały (niekoniecznie związane z moim zawodem).

Kocham ją i chciałbym jej pomóc, tylko czasami zastanawiam się, czy nie patrzę na jej sytuację przez pryzmat swoich ambicji?

Może nie każdy czuje potrzebę rozwoju, a ja na siłę chciałbym jej narzucić pomoc, której ona w swojej ocenie nie potrzebuje?

A może jednak to ja mam rację i moja pomoc nie będzie czymś złym? Problem polega niestety na tym, że ja już nie wiem jak mam jej pomóc. Jak szukała pracy, bo chciała zmienić pracę w mcdonaldzie na coś ciekawszego, to podsyłałem jej różne oferty stanowisk umożliwiające rozwój, które mogłyby ją zainteresować, jednak zawsze kończyło się tym, że albo nie pasowały jej godziny pracy, albo i tak wybierała, pracę typowo dla studenta, jaką była praca w sklepie spożywczym.

#zwiazki #rozowepaski #praca

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów