Wpis z mikrobloga

@witek-bambosz:

1. Excela i PQ możesz używać w obecnej pracy. Warto mieć opanowane. Później PBI i DAX. Vba olej.
2. Udemy, YT czy oficjalna dokumentacja MS, która jest świetna, np. https://learn.microsoft.com/en-us/training/paths/get-started-power-bi/ na początek.
3. BI a DS to kompletnie inne dziedziny. Do DS bez studiów/ super skilla lub jakoś wewnętrznie praktycznie nie masz szans wejść w obecnych czasach. Do BI jest trudno, ale się da.
4. Strata pieniędzy. Każdy to
  • Odpowiedz
@witek-bambosz: to ja Ci polecę vba. Przyda Ci się w excelowej analizie i nie tylko. Za pomocą vba będziesz mógł sobie zautomatyzować bardzo dużo swoich codziennych zadań a dzięki temu będziesz miał masę wolnego czasu na naukę nowych rzeczy w tym power BI. Za pomocą vba możesz generować raporty, łączyć się z bazami danych i wykonywać skrypty sqla, a nawet uruchamiać przeglądarki typu chrome, edge, firefox itd i sterować nimi
  • Odpowiedz
@witek-bambosz: Jak zależy Ci na czasie, proponowałabym zrobić kurs w zakresie, który faktycznie najbardziej Cię interesuje. Sama pracuje jako specjalistka ds. kontrolingu po skończonym kursie z KIK. Na szkoleniu dostaniesz wszystko, co będzie Ci potrzebne do pracy i będziesz mieć kwalifikacje poparte certyfikatem. ;)
  • Odpowiedz