Aktywne Wpisy
volumenis +96
Cześć Mirki i Mirabelki, w ubiegłym miesiącu miałem okazję jeździć trochę Tesla Cybertruck po Kalifornii.
Głównie w okolicach Oakland - San Francisco - San Jose.
Samochód nie jest idealny, ale frajda z jazdy jest spora. Fajne jest też to, że można poznać wiele osób jeżdżąc takim samochodem. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli macie pytania, chętnie odpowiem.
#ama #tesla #cybertruck
Głównie w okolicach Oakland - San Francisco - San Jose.
Samochód nie jest idealny, ale frajda z jazdy jest spora. Fajne jest też to, że można poznać wiele osób jeżdżąc takim samochodem. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli macie pytania, chętnie odpowiem.
#ama #tesla #cybertruck
McBreed +333
Tldr: no/locode to wciąż syf.
Robiłem ostatnio w pracy przegląd narzędzi automl, czyli takich, które mają za zadanie automatyczne wykonanie procesu ml, bez konieczności posiadania szczegółowej wiedzy na ten temat. Większość z nich to takie typowe przeklikiwanie okienek. Jakaś wiedza jest potrzebna, ale wszystko można wygooglować.
Wniosek chyba przewidywalny. W prostych zastosowaniach działa to całkiem sprawnie. W bardziej zaawansowanych gubi się. Poza tym, kto używałby automl do zaawansowanych zadań?
Nie to jednak chcę powiedzieć. Chcę powiedzieć mianowicie, że nie umiem wyobrazić sobie przypadku, w którym coś takiego jest warte swojej ceny w rozumieniu biznesowym. Proste przypadki można wygooglować i napisać w Pythonie. Zaawansowane i tak robi się inaczej. A zatem dla kogo to jest?
Automl jest tylko szczegółowym przypadkiem, szerokiego zagadnienia no/lowcode, które wraz z llmami wraca w rozmowach z biznesem. Uważam, że wbrew pozorom llmy nie pomogą sprzedawcom tego typu narzędzi, ponieważ to llmy pokazały jak bardzo proste są „proste” przypadki, które lo/nocode rozwiązuje. I że nie jest to warte żadnych pieniędzy. Bo po co płacić za całą platformę, skoro jedną część zadań mogą zrobić juniorzy/chatgpt a drugą i tak będą musieli zrobić seniorzy.