Wpis z mikrobloga

Pytanie do osób jeżdżących po #wroclaw samochodami. Czy znacie jakieś ulice, gdzie istnieje zielona fala? Jeśli tak, to ile km/h trzeba jechać? Ostatnio skręciłem z Milenijnego na Popowicką w kierunku Długiej i zatrzymałem się na czerwonym na pierwszych światłach przy Wejherowskiej. Ruszyłem jako pierwszy na zielonym, szybko osiągnąłem prędkość 50km/h (a nawet minimalnie więcej, ale ciii nie zgłaszajcie na bagiety) i... nie zdążyłem przejechać na kolejnych światłach, bo zmieniły się na czerwone XD (skrzyżowanie z Zajęczą/Białowieską).

Kiedyś jechałem ok. 3 w nocy od wjazdu S5 przy Marino w okolice Brucknera (Żmigrodzka, Kasprowicza, Boya, Krzywoustego) i naliczyłem ok. 15 sygnalizacji z czego bodajże 2 lub 3 razy miałem zielone. Prawie nikogo poza mną nie było na drodze, a i tak stałem na czerwonych światłach.
Czy to wina Sutryka? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
PepeXD - Pytanie do osób jeżdżących po #wroclaw samochodami. Czy znacie jakieś ulice,...

źródło: z26825754AMP,Prezydent-Wroclawia-Jacek-Sutryk-w-jednym-z-kupion

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
@PepeXD: Jest słabo z zielonymi falami, bo większością skrzyżowań w centrum i okolicach (tam, gdzie są tramwaje) steruje ITS. Raz Ci się uda i przejedziesz kilka skrzyżowań na czerwonym, a innym razem na tym samym odcinku będziesz stał na połowie świateł
  • Odpowiedz
@PepeXD: jak się jedzie Żmigrodzką od strony A8 to czasem w miarę wyjdzie jak się jest z przodu na śwatłach. Ale dalej przy Kamieńskiego i tak stoi się często kilka cykli przez tramwaje. W drugą stronę do A8 stoisz na każdych światłach zawsze. Na tym odcinku oczywiście tramwaj nie przecina drogi. W nocy jest to samo.

A tak to innych nie kojarzę. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@PepeXD: Zielona fala jest tylko na Grabiszyńskiej. I to też tylko jeśli nie trafisz na światła dla pieszych w dwóch miejscach.

Była ona dostosowana idealnie pod 50. Natomiast od dawna nie jesteś w stanie tego przejechać łatwo bo właśnie dodali niesynchronizowane światła dla pieszych.

@Wozyack ITS wbrew pozorom nie daje pierwszeństwa na większości skrzyżowan dla tramwajów obecnie. Teraz chociażby na skrzyżowaniu Armii Krajowej z Bardzką jest jazda bo zabrali pierwszeństwo dla
  • Odpowiedz
Teraz chociażby na skrzyżowaniu Armii Krajowej z Bardzką jest jazda bo zabrali pierwszeństwo dla tramwajów od otworzenia AWW.


@Darth_Gohan: W każdym razie ITS tam steruje, jeżdżę dość regularnie po tym skrzyżownaniu i są różne czasy oczekiwania. Pisałem o tramwajach, bo tam głównie jest włączany ITS
  • Odpowiedz
@Wozyack: Steruje, ale nie wycina tak jak wcześniej wycinał przy skrętach. Do tego w weekendy jest też inaczej ustawiona.

Do tego owszem zmienia czasy przejazdów, ale one są też ustalone jako stałe tak naprawdę. Także takiej tragedii nie ma.
  • Odpowiedz
@PepeXD: ja raz pokonałem Wrocław. Od Placu Społecznego do świateł dla pieszych na Legnickiej, na wysokości Głogowskiej. 70 km/h. Gdyby nie te światła to pewnie do Milenijnej bym dojechał
  • Odpowiedz
@PepeXD: mi się czasem trafi zielona fala od skrzyżowania na Partynicach (przy salonie BMW) do czasem skrzyżowania za telewizją przy pętli albo do rozjazdu Ślężnej z Sudecką (jadąc w stronę centrum). Tylko tak jak @Rad-X: napisał, jadę 70 km/h.
  • Odpowiedz
@Rad-X

@PepeXD: podobno fala jest dostrojona do 70km/h ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Tyle, że w zależności od auta trzeba pociągnąć do 80-90 co by średnia 70 wyszła na odcinku ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@PepeXD jeżdżę codziennie obwodnicą od Armii Krajowej do jej końca. Zielona fala przy przepisowej jeździe nie istnieje. Nie znam większego absurdu, szczególnie że mówimy tu o godz. 1-2 w nocy. Trzeba lecieć min. 70 plus, wtedy wyrobisz ma wszystkich od skrzyżowania z Carefourem.
  • Odpowiedz