Aktywne Wpisy
TrudnyMinus +44
kingszajs +3
Polecacie jakąś grę na majówkę? Szukam czegoś dobrego na PC lub PS5. Ogólnie mam za sobą wszystkie znane topowe gięty, RDRy, TLOU, GODy, Horizony, Ghost of Tsushima, Days Gone, etc. Chyba maksymalnie wykorzystałem potencjał rynku gier...
Gry multiplayer odpadają, nie kręcą mnie. Szukam czegoś co naprawdę wciągnie pod kątem fabuły i też żeby reszta aspektów trzymała sensowny poziom.
Rynek gier strasznie się skiepscil albo już ewidentnie jestem stary ( ͡° ʖ
Gry multiplayer odpadają, nie kręcą mnie. Szukam czegoś co naprawdę wciągnie pod kątem fabuły i też żeby reszta aspektów trzymała sensowny poziom.
Rynek gier strasznie się skiepscil albo już ewidentnie jestem stary ( ͡° ʖ
#homm3 #heroes3 #gry
No tak średnio bym powiedział. Znaczy "artstyle" W3/WoW faktycznie może się podobać (szczególnie dzieciom że względu na kreskówkowy styl i żywą kolorystykę) ale pod względem technicznym grafika ma sporo niedoskonałości charakterystycznych dla wczesnego 3D w grach.
Z jednej strony gra była okropnie słaba technicznie (ograniczone opcje graficzne, tylko dwie rozdzielczości, do tego niskie jak na tamte czasy), miała przeokropne animacje, filmiki wołały o pomstę o do nieba, a multiplayer był niedostępny do czasu patcha. Swoją drogą... Dziś wypuszczanie niedokończonych gier to normalka, a w
@Mefiozo: jeden rabin powie tak, dziesięciu powie nie
H4 gdyby się nie nazywało heroes of might and magic 4, tylko jakkolwiek inaczej i potraktowali to jako spin-off serii to pewnie odniósł by większy sukces.
A tak, ludzie spodziewali się trójki w trójwymiarze a dostali grę gdzie 3/4 założeń z H1-3 wywrócono do góry nogami. Pole bitwy było totalnie nieczytelne, bohaterowie w lategame byli absurdalnie OP i solowali najwyższe jednostki, a system jednoczesnego ataku był conajmniej kontrowersyjny
@Mefiozo: To że niektóre koncepty były dobre, nie oznacza, że gra była udana. Wręcz przeciwnie - realnie była strasznie niedopracowana. Od pogorszenia jakości graficznej (na szybko robione plastelinowe modele bez detali, tła jak z jakiegoś generatora), do wtop pokroju poważnych memory leaków w finalnej wersji. Tak im było śpieszno do wydania czwórki
A, pamiętam jeszcze wymagania H4. GF 2MX to za mało było z najlepszym Pentium, aby pograć na maksa.
@Zawarudo: To nie NWC miało problemy finansowe tylko zdaje się ich firma córka 3DO, któa wykupił aich w 1996. Jako, że 3DO szła w bankructwo to NWC została rozwiązana a prawa do serii sprzedane Ubisoftowi.
@Mefiozo
@Mefiozo: 4 nie była