Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Hej mirki,

Naszła mnie taka rozkmina czy wiele osób kombinuje tak jak ja.

Otóz jestem programistą, takim między midem a seniorem. Zarabiam 15k, w robocie się nie przemęczam, pracuję efektywnie może z 4h dziennie (wszystko zdalnie).

Jakieś 4 miesiące temu znalazłem podobną robotę z jeszcze mniejszymi wymaganiami. Tzn pracuje mniej, zarabiam podobnie, spotkań jest może łącznie 30 minut na tydzień (dwa standupy) i tak sobie ciągne dwa etaty jednocześnie :D

Przy róznych rozmowach dowiedziałem się, że sporo osób tak kombinuje lub by tak chciało.

Czy w czasach pracy zdalnej, gdy człowiek ma większe możliwości i mniej kontroli nad sobą, praca na dwa etaty to normalka? Robicie coś takiego?

#pracbaza #pracawit #praca #programista15k



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Dipolarny
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 50
via mirko.proBOT
  • 1
Anonim (nie OP): Ty się pytasz czy na zdalnym to taka norma. A co powiesz o ludziach, którzy pracują w zawodach, gdzie obecność jest obowiązkowa i robią 1,5 czy nawet 2 etaty w miesiącu. Ciesz się, że masz ten komfort i warunki, które pozwalają ci tak pracować.


· Akcje: Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 2
✨️ Autor wpisu (OP): >Co jak spotkania się nałożą?

@darktemplar: Rzadko się to zdarza. Jak już, piszę po prostu że nie mogę dołączyć bo XX, wizyta u lekarza, inne obowiązki i nikt nie pyta.

A co powiesz o ludziach, którzy pracują w zawodach, gdzie obecność jest obowiązkowa i robią 1,5 czy nawet 2 etaty w miesiącu


@mirko_anonim: No nic nie powiem bo nie widzę związku


@LuckyLuke_2776: Jakie Sorry, connection issues jak np masz retro i refinment ktore trwaja z 3h, to przez 3h bedziesz miał te issues? To ma sens tylko jak któraś z prac nie ma praktycznie spotkań i masz luźny czas oddawania zadań, raczej mało która firma ma takie warunki
via mirko.proBOT
  • 0