Aktywne Wpisy

Retserof +37
jestem synem kasjerki i pracownika fizycznego, jestem kierowcą za mniej niz najnizsza krajowa, a ty? #przegryw

Nie_RabarbaR +49
Czy jest mi ktoś w stanie powiedzieć, czemu lewaki sobie utarły, że konfederacja jest partią anty-kobiecą? Co takiego w jej programie jest antykobiece, oprócz zakazu skrobanki?
Bo porównując, tutaj jest program i polityka lewicy: wyższy wiek emerytalny dla mężczyzn, pozbawienie praw mieszkalnych (kobieta może wywalić mężczyznę z mieszkania, nawet jeżeli jest jego), przymusowa służba i obowiązek umierania na froncie (dla mężczyzn tylko, ofc.), zakaz zatrudniania mężczyzn na stanowiskach menadżerskich powyżej 50% (kobiet
Bo porównując, tutaj jest program i polityka lewicy: wyższy wiek emerytalny dla mężczyzn, pozbawienie praw mieszkalnych (kobieta może wywalić mężczyznę z mieszkania, nawet jeżeli jest jego), przymusowa służba i obowiązek umierania na froncie (dla mężczyzn tylko, ofc.), zakaz zatrudniania mężczyzn na stanowiskach menadżerskich powyżej 50% (kobiet
#logikarozowychpaskow #rozowepaski #badoo #podrywajzwykopem #p0lka
@imargam_2137: bo nie muszą.
Zawsze znajdzie się jakiś napalony simp
@imargam_2137: raczej ogólnie ludzie i dlatego bo tak jest łatwiej
To jest "Wenus z Willendorfu". Bogini i matka płodności. Każdy samiec w głębi duszy wie jaka kobieta jest najlepsza do rozrodu, więc przestań szerzyć te swoje
Swoją drogą to wszędzie ludzie tyją bo nie mają tyle ruchu co kiedyś, laptop, tablet, fejsbuki, żarcie wszystkiego co popadnie. Nikt nie krytykuje, a jeszcze zachęca.
Ja nie potrzebowałem spasionej bo są pewne kryteria: ma pracować, być zdrowa, chodzić po górach, ładna też ma być. Jak się jakaś za dużo nażre to spada mobilność i robi się leniwa, a potem jest gorzej bo dalej je i zaczynają wychodzić problemy zdrowotne.