@77023: legenda głosi, że działaja. Druga, że nawet jeśli to nie są obsrane. A trzecia że są wystarczająco duże by zmieścić wózek z dzieckiem i dorosłego. Wózek dla bliźniaków z góry wykluczam xD
ludzie narzekają na czasy dojazdu do pracy ale rano miasto z------e właśnie przez auta z 1 osobą w środku.
@To_ja_moze_pozamiatam: na czas dojazdu to narzekają chyba tylko niepracujący. Choćbyś stał w korku to i tak samochodem dojedziesz 3x szybciej niż KOMUNĄ, chyba że wynająłeś sobie klitkę 3 przystanki od kołchozu.
Paliwo drogie, ludzie narzekają na czasy dojazdu do pracy ale rano miasto z------e właśnie przez auta z 1 osobą w środku.
@To_ja_moze_pozamiatam: może nawet wolał bym dojeżdżać do pracy komunikacją ale: 1. Śmierdzi jak nie żulem to ktoś wylał na siebie 2 flakony kurosa, albo oszczędza wodę i nie bierze prysznica od miesiąca. 2. Spóźnia się (bo deszcz, bo śnieg, bo słońce świeci) 3. Dojazd w jedną stronę to dodatkowa godzina albo i
@rimyi Bo samochodami jeżdżą kosmici XD albo inne Transformersy. Autobusy i dostawca sojowego latte też stoją w tych korkach generowanych przez przejścia co 100m, a ty wdychasz spaliny tych ruszających i hamujących co chwila samochodów.
Bo samochodami jeżdżą kosmici XD albo inne Transformersy. Autobusy i dostawca sojowego latte też stoi w tych korkach generowanych przez przejścia co 100m.
@typ53B: odblokowałeś osiągnięcie "chłopski rozum" PRZEJŚCIA POWODUJĄ KORKI xD cały ten wątek to festiwal głupoty ale jesteś w topie
kładki są antypiesze bo trzeba wejść po schodach a jak się waży 120 kg to kolana płaczą przy każdym schodzie
@mwmichal Tak przykład z Wawy Rondo unii europejskiej, od kiedy powstało przejście na prawoskręcie w marynarską robią się tam #!$%@? korki na pół kilometra. Wg pewnego anons z internetu to są tylko moje urojenia
@typ53B: Gdyby w trakcie przebudowy Marynarskiej puścili tramwaj między jezdniami, a nie na północ to nie byłoby problemu z tym prawoskrętem. A tak tramwaj musi mieć osobną fazę na Rondzie UE.
@Wincyyyyj: Kładki i tunele to pozostałość po urbanizmie z lat 60./70., kiedy urbaniści myśleli, że rozdzielenie pieszych i samochodów rozwiąże wszystkie problemy. I niestety oba są kompletnie debilnym rozwiązaniem, a liczba osób która tego nie rozumie na prawdę mnie zaskakuje. 1. Kładki i tunele są drogie. Wykonanie ich, a zwykłego przejścia, a następnie koszty utrzymania są nieporównywalnie większe. 2. Są barierą. Dla młodego faceta może być to nie do pomyślenia,
@mixererek przejście naziemne też jest drogie w utrzymaniu, ale budżet miasta tego nie odczuwa, bo koszt ponoszą ludzie, swoim czasem, spalonym paliwem, wygenerowanymi spalinami, pyłem z opon i klocków hamulcowych. Duża część zanieczyszczeń to unos wtórny, a bezsensowne blokowanie ruchu przez przejścia naziemne generuje go masę, ale aktywistów to nie interesuje. Ty zapłacisz za te przejścia swoim zdrowiem.
@wypokowy_expert @yazir @Impulsator: Pisanie o smrodzie to już jest wybieranie sobie sytuacji pod tezę. Komunikacja jest często szybsza na wielu odcinkach WŁAŚNIE przez samochody i korki. Nie wszędzie ale na wielu odcinkach autobus buspasem albo tramwaj spokojnie wyprzedzają sobie korki. Na korki narzekają właśnie ci ludzie upakowanie pojedynczo w samochodach. Chociaż wygodniejsze pewnie to jest ale czy warto? O opcjach car shareingu z kolegami z pracy albo jadącymi
@To_ja_moze_pozamiatam 9 na 10 przypadków dojadę szybciej z Pruszkowa na Bródno (czasami 25minut czasami 50 minut, zbiorkomem bitą godzinę), albo na mokotów samochodem niż zbiorkomem. Muszę kupić dwa bilety, w sumie za 15zł w jedną, za tyle samo dojeżdżam mondeo o mocy 200KM z klimą muzyczką w wygodzie. Może chociaż niech ta komunikacja będzie wyraźnie tańsza?
Pruszkowa na Bródno (czasami 25minut czasami 50 minut, zbiorkomem bitą godzinę), albo na mokotów samochodem niż zbiorkomem
@typ53B: no ciekawe, może dlatego, że masz S2 pod nosem z której masz zjazd bezpośrednio na Mokotów, masz jeszcze durniejszy pomysł? Spróbuj może przebić się w godzinach szczytu z centrum na Ursynów w tym samym czasie co metro/tramwaj i wtedy napisz jeszcze raz swój wysryw
@77023: legenda głosi, że działaja. Druga, że nawet jeśli to nie są obsrane. A trzecia że są wystarczająco duże by zmieścić wózek z dzieckiem i dorosłego. Wózek dla bliźniaków z góry wykluczam xD
@To_ja_moze_pozamiatam: na czas dojazdu to narzekają chyba tylko niepracujący. Choćbyś stał w korku to i tak samochodem dojedziesz 3x szybciej niż KOMUNĄ, chyba że wynająłeś sobie klitkę 3 przystanki od kołchozu.
@To_ja_moze_pozamiatam: może nawet wolał bym dojeżdżać do pracy komunikacją ale:
1. Śmierdzi jak nie żulem to ktoś wylał na siebie 2 flakony kurosa, albo oszczędza wodę i nie bierze prysznica od miesiąca.
2. Spóźnia się (bo deszcz, bo śnieg, bo słońce świeci)
3. Dojazd w jedną stronę to dodatkowa godzina albo i
@typ53B: odblokowałeś osiągnięcie "chłopski rozum" PRZEJŚCIA POWODUJĄ KORKI xD cały ten wątek to festiwal głupoty ale jesteś w topie
@Wincyyyyj: xD tak, kładka z założenia
1. Kładki i tunele są drogie. Wykonanie ich, a zwykłego przejścia, a następnie koszty utrzymania są nieporównywalnie większe.
2. Są barierą. Dla młodego faceta może być to nie do pomyślenia,
Chociaż wygodniejsze pewnie to jest ale czy warto?
O opcjach car shareingu z kolegami z pracy albo jadącymi
@typ53B: no ciekawe, może dlatego, że masz S2 pod nosem z której masz zjazd bezpośrednio na Mokotów, masz jeszcze durniejszy pomysł? Spróbuj może przebić się w godzinach szczytu z centrum na Ursynów w tym samym czasie co metro/tramwaj i wtedy napisz jeszcze raz swój wysryw
źródło: temp_file.png5714418494350516916
Pobierzjak ktoś ma pod możem tramwaj to wiadomo, że pojedzie tramwajem.