Kolejny przykład tego jak producenci utrudniają naprawę sprzętu AGD - [ENG]
W materiale omówione są zmiany jakie wprowadzają producenci sprzętu AGD. Tu głównie omówiono zamknięte i zintegrowane bębny w pralkach (przez co jakakolwiek naprawa jest mocno utrudniona), oraz ukryty system zliczania prań *ciekawe po co to). I oczywiście dostępność części zamiennych utrudniona.

- #
- #
- #
- #
- 123
- Odpowiedz







Komentarze (123)
najlepsze
Osobiście raz tylko spotkałam się z problemem z padniętym łożyskiem w pralce. Pralka miała w tym czasie z 15-20 lat więc fakt, że była naprawialna był zupełnie nieistotny. Większość ludzi w takiej sytuacji pewnie postąpiłaby podobnie i kupiła nową pralkę.
od początku miała problemy z autodozowaniem itp.
Wczoraj siedzę jem kolację isłucham co się dzieje a tu łożyska w bębnie zaczęły wyć
Jprd pół roku 😭
@Sexinstruktor: masz rację, to grube niedopatrzenie. Powinna się zepsuć pół roku po zakończeniu gwarancji. ( ͡º ͜ʖ͡º)
@uprowadzenie-koparki: Nie ma coś takiego jak gniot. Każde urządzenie w sklepie powinno być dobrej jakości i działać należycie przez długie lata. A producenci "gniotów" powinni wymieniać maszyny na nowe/zwracać pieniądze albo mieć całkowity zakaz sprzedaży towarów na terenie UE.
@FeetFan: którą pan złota rączka kupił na Aliexpress za 5 zł. z przesyłką gratis.
Klient sam będzie w stanie zdecydować ile chce wydać, a producenici nagle będą mieli powód do tego żeby nie skracać żywotności, a nawet ją przedłużać w pewnym zakresie.
Co do części na North to nie wszystko jest. Np. elektroniki - sterowników czy modułów do indukcji nie ma.
Mi tam podobają się obecne czasy bo za minimalną pensję, a nawet