Polacy jeżdżą jak bandyci i jest to statystycznie potwierdzony fakt. Tu nie ma z czym dyskutować.
Więc przestańcie w końcu zwalać swoją własną degenerację na polityków, pieszych i rowerzystów i po prostu zacznijcie w końcu jeździć zgodnie z przepisami.
@Szalom: dyskusja była o pokonywaniu szybko drogi na większe odległości a ty mi wyjeżdżasz z ograniczeniami w miastach do 30 xd Przykład z budowa miał na celu pokazanie kto odpowiada za wydarzenia i przyczynić się do refleksji o to kto kto odpowiada w przypadku wypadków na drogach za wypadki czy wyłącznie kierujący czy infrastruktura bo op nie dostrzega, że źle zaprojektowanie drogi ma wpływ na ilość wypadków.
@giguga: No to jak się pokonuje szybko drogi na zachodzie? Xd gdzie są te super drogi? Kurier będzie jeździł tylko po ausostradach? Bo o kurierze napisałaś. To jest jakiś mit ze na zachodzie wszędzie dojedzie się drogami szybkiego ruchu, krajowki w Niemczech często za o wiele gorsze niż w Polsce
W Holandii są wąskie z pasami rowerowymi na poboczach i żeby samochódy się wyminely musza na niego wjechać.
@Aciapek: to, że ty widziałeś jak seba łamie przepisy nie znaczy, że tak robi większość Widziałem jak twój sąsiad sra w lesie Dlaczego wszyscy srają w lesie?
większość trasy pokonujesz jadąc 50 km/h . To prędkość nie do zaakceptowania dla kogoś codziennie poruszającego się samochodem na dużych odległościach jak dla kurierów, przedstawicieli handlowych itp .
@giguga: ja p------ę ale kretyńskie teksty walisz.
@giguga: Dokładnie, jazda tak jak się powinno (czyli faktycznie analizując znaczenie każdego znaku) w Polsce to katorga. Po kilku godzinach masz wrażenie że wyplujsz mózg od nadmiaru znaków, mylących oznaczeń szukania odwołań itd. Większość ludzi jeździ na czuja wspomagając się znakami ewentualnie na pamięć i to widać.
@giguga Pamiętam, jak mój szwagier z Niemiec pękał ze śmiechu, jak mu tłumaczyłem ograniczenia prędkości w Polsce. "No bo słuchaj - normalnie możesz 90, chyba że to droga ekspresowa, to wtedy 100. Albo jeżeli droga jest nieekspresowa, ale dwujezdniowa, to wtedy też 100, ale jeżeli jest dwujezdniowa i ekspresowa, to wtedy 120. Aha, na autostradzie możesz 140".
W Niemczech są trzy ograniczenia prędkości - w mieście 50, poza miastem 100, na
@rzulta_gemba: wystarczy wejść w byle post na fb o potrąceniu na pasach, to w komentarzach zawsze wina jest zwalana na ofiarę, nigdy na kierowcę. Ja sam zacząłem jeździć po chodniku rowerem od kiedy zostałem prawie 2 razy potrącony na odcinku zaledwie 100 metrów.
@mateusz-zahorski u nas przynajmniej większość ludzi jeździ po dobrej stronie ulicy, i na dupie ktoś siedzi jak blokowany jest lewy pas, we Włoszech jeździ sie losowo, po prawej, po lewej, a na dupie to się siedzi standardowo na pustej drodze jak jadą 2 samochody i tak jadą metę od siebie
Tu nie ma z czym dyskutować.
Więc przestańcie w końcu zwalać swoją własną degenerację na polityków, pieszych i rowerzystów i po prostu zacznijcie w końcu jeździć zgodnie z przepisami.
#samochody #drogi #prawojazdy #polskiedrogi
źródło: comment_1664007459hQ9ESVydoFFkZoiYob8jJ8.jpg
PobierzPrzykład z budowa miał na celu pokazanie kto odpowiada za wydarzenia i przyczynić się do refleksji o to kto kto odpowiada w przypadku wypadków na drogach za wypadki czy wyłącznie kierujący czy infrastruktura bo op nie dostrzega, że źle zaprojektowanie drogi ma wpływ na ilość wypadków.
W Holandii są wąskie z pasami rowerowymi na poboczach i żeby samochódy się wyminely musza na niego wjechać.
Widziałem jak twój sąsiad sra w lesie
Dlaczego wszyscy srają w lesie?
@giguga: ja p------ę ale kretyńskie teksty walisz.
Komentarz usunięty przez autora
W Niemczech są trzy ograniczenia prędkości - w mieście 50, poza miastem 100, na
Komentarz usunięty przez autora