Wpis z mikrobloga

@mateusz-zahorski: No i co? We Włoszech ginie niewiele mniej osób na drogach u nas, mamy się porównywać do najgorszych czy najlepszych? Czy Włosi tez jeżdżą #!$%@? wiec #!$%@? z 4000 trupami na drogach rocznie?

@giguga: xd zazwyczaj o bezsensowne ograniczenia spinają się właśnie ludzie według mnie którzy pokonują codziennie trasę do pracy i znają ja na pamięć i myślą ze są mistrzami kierownicy i pozjadali wszystkie rozumy xd

O jakich
  • Odpowiedz
@Szalom: dyskusja była o pokonywaniu szybko drogi na większe odległości a ty mi wyjeżdżasz z ograniczeniami w miastach do 30 xd
Przykład z budowa miał na celu pokazanie kto odpowiada za wydarzenia i przyczynić się do refleksji o to kto kto odpowiada w przypadku wypadków na drogach za wypadki czy wyłącznie kierujący czy infrastruktura bo op nie dostrzega, że źle zaprojektowanie drogi ma wpływ na ilość wypadków.
  • Odpowiedz
@giguga: No to jak się pokonuje szybko drogi na zachodzie? Xd gdzie są te super drogi? Kurier będzie jeździł tylko po ausostradach? Bo o kurierze napisałaś. To jest jakiś mit ze na zachodzie wszędzie dojedzie się drogami szybkiego ruchu, krajowki w Niemczech często za o wiele gorsze niż w Polsce

W Holandii są wąskie z pasami rowerowymi na poboczach i żeby samochódy się wyminely musza na niego wjechać.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
większość trasy pokonujesz jadąc 50 km/h . To prędkość nie do zaakceptowania dla kogoś codziennie poruszającego się samochodem na dużych odległościach jak dla kurierów, przedstawicieli handlowych itp .

@giguga: ja #!$%@?ę ale kretyńskie teksty walisz.
  • Odpowiedz
@giguga: Dokładnie, jazda tak jak się powinno (czyli faktycznie analizując znaczenie każdego znaku) w Polsce to katorga. Po kilku godzinach masz wrażenie że wyplujsz mózg od nadmiaru znaków, mylących oznaczeń szukania odwołań itd. Większość ludzi jeździ na czuja wspomagając się znakami ewentualnie na pamięć i to widać.
  • Odpowiedz
  • 3
@giguga Pamiętam, jak mój szwagier z Niemiec pękał ze śmiechu, jak mu tłumaczyłem ograniczenia prędkości w Polsce. "No bo słuchaj - normalnie możesz 90, chyba że to droga ekspresowa, to wtedy 100. Albo jeżeli droga jest nieekspresowa, ale dwujezdniowa, to wtedy też 100, ale jeżeli jest dwujezdniowa i ekspresowa, to wtedy 120. Aha, na autostradzie możesz 140".

W Niemczech są trzy ograniczenia prędkości - w mieście 50, poza miastem 100, na autostradzie
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 10
@rzulta_gemba: wystarczy wejść w byle post na fb o potrąceniu na pasach, to w komentarzach zawsze wina jest zwalana na ofiarę, nigdy na kierowcę. Ja sam zacząłem jeździć po chodniku rowerem od kiedy zostałem prawie 2 razy potrącony na odcinku zaledwie 100 metrów.
  • Odpowiedz
@mateusz-zahorski u nas przynajmniej większość ludzi jeździ po dobrej stronie ulicy, i na dupie ktoś siedzi jak blokowany jest lewy pas, we Włoszech jeździ sie losowo, po prawej, po lewej, a na dupie to się siedzi standardowo na pustej drodze jak jadą 2 samochody i tak jadą metę od siebie
  • Odpowiedz