@stuparevic: pyszne.pl to zło z drakonskimi prowizjami. Knajpy w większości mają możliwość zamówienia na swojej stronie albo telefonicznie gdzie zawsze można dopytać o masę i orientacyjny czas( ͡°͜ʖ͡°)
@size: Dlatego zamawiam z płatnością przy odbiorze i jak przed zamówieniem mam widełki czasowe 30-45 min a po zamówieniu jednak się okazuje że 2,5h to dzwonię i grzecznie mówię, że dziękuję i rezygnuję.
@size: to też loteria, czasami wyskakuje czekaj 2h, potem jestes po same kule w partnerce i sie okazuje, że był za godzine jak zwykle i niesmak pozostał
@Nivele Raczej po to się zamawia na stronie, żeby nie musieć dzwonić. Poza tym dla mnie dużą zaletą jest, że kiedy z zamówieniem jest coś nie halo, to w razie problemów zgłaszam to do pośrednika, a nie muszę wiecznie wykłócać się z panem Sebastianem właścicielem pitcerni. No i wchodząc w pyszne mam wypisany cały przekrój knajpek, które mnie interesują, a zamawiając zawsze przez stronkę ulubionej knajpy, nie dowiem się, że w okolicy
@Nivele: niektóre knajpy się ogarnęły ale jak chciałem zamówić bezpośrednio to nagle - podaje wyższa cenę za danie - dolicza więcej za transport niż pyszne - robi problemy z płatnością kartą - jak mi czegoś nie dowiezie, to nie ma jak reklamować
Wolę jednak zamówić przez pyszne lub Uber eats, dużo wygodniej i jak coś zawalą to szybko można dostać zwrot
pyszne.pl to zło z drakonskimi prowizjami. Knajpy w większości mają możliwość zamówienia na swojej stronie albo telefonicznie gdzie zawsze można dopytać o masę i orientacyjny czas( ͡°͜ʖ͡°)
@Nivele: Taa, o dziwo mało kto ma problem z tymi prowizjami, bo jak policzysz koszt strony, opieki etc. to nagle się okaże że lepiej oddać 30% na daniu pośrednikowi i mieć spokój oraz większy ruch
@stuparevic: tak samo jak przycisk "rezygnuję z zamówienia" po tym gdy dowiadujesz się, że zamiast 45 minut musisz czekać 2 godziny.
@size: Restauracje powinny byc rozliczane z czasu dostawy. Czas dostawy powinien być widoczny przed zamówieniem (margines 10 minut). Jak restauracja nie dowiezie o czasie, to jedzenie za darmo.
Poza tym dla mnie dużą zaletą jest, że kiedy z zamówieniem jest coś nie halo, to w razie problemów zgłaszam to do pośrednika, a nie muszę wiecznie wykłócać się z panem Sebastianem właścicielem pitcerni.
@fuechsinn: no tak generalnie nie jest. Jakiś czas temu zamawiałem z Kebab Kinga - po 3 godzinach informuję pyszne, że rezygnuję z zamówienia i chcę kasę z powrotem. Dzwoni do mnie kurier, że zamówienie jest przygotowywane i
@shiverr mi zawsze z pyszne zwracali cały hajs, oprócz jednego razu, gdzie fakap nie był bardzo duży i wysłali mi kod rabatowy zamiast całej wydanej sumy, więc w sumie jestem z nich zadowolona
Jeszcze by się przydał dokładny opis dań. Chce zamówić chińczyka i widzę 10 odmian kaczki i żadna nie opisana czym się różnią.
@hynta: Klasyka u chińczyka XDDD Chcesz kurczaka? No spoko masz kurczaka po wietnamsku, po chińsku, po tajlandzku, kurczak szanghaj, kurczak słodko-kwaśny, kurczak z ananasem, kurczak chrupiący, kurczak rozmaitości XDDDD
@fuechsinn: ja z kolei zawsze szukam na pyszne i zawsze dzwonię. U mnie z kolei dzwoniąc jest taniej niż na pyszne. Podejrzewam, że nie ma reguły na to
Ten aktor i postać Ghula wg mnie nosił cały serial na barkach. Całość jest bardzo dobra ale jak pojawia się Goggins na ekranie, to zaczyna być jeszcze lepiej. #fallout #seriale
chyba że jak przy rezygnacji z bolta/ubiera - potrącenie np 5 zł xD
Dlatego zamawiam z płatnością przy odbiorze i jak przed zamówieniem mam widełki czasowe 30-45 min a po zamówieniu jednak się okazuje że 2,5h to dzwonię i grzecznie mówię, że dziękuję i rezygnuję.
@Nivele: niestety każdą z tych dużych ma takie prowizje... Uber, Glovo, Pyszne wszyscy mają niemal identyczene.
Poza tym dla mnie dużą zaletą jest, że kiedy z zamówieniem jest coś nie halo, to w razie problemów zgłaszam to do pośrednika, a nie muszę wiecznie wykłócać się z panem Sebastianem właścicielem pitcerni.
No i wchodząc w pyszne mam wypisany cały przekrój knajpek, które mnie interesują, a zamawiając zawsze przez stronkę ulubionej knajpy, nie dowiem się, że w okolicy
- podaje wyższa cenę za danie
- dolicza więcej za transport niż pyszne
- robi problemy z płatnością kartą
- jak mi czegoś nie dowiezie, to nie ma jak reklamować
Wolę jednak zamówić przez pyszne lub Uber eats, dużo wygodniej i jak coś zawalą to szybko można dostać zwrot
@Nivele: Taa, o dziwo mało kto ma problem z tymi prowizjami, bo jak policzysz koszt strony, opieki etc. to nagle się okaże że lepiej oddać 30% na daniu pośrednikowi i mieć spokój oraz większy ruch
@size: Restauracje powinny byc rozliczane z czasu dostawy. Czas dostawy powinien być widoczny przed zamówieniem (margines 10 minut). Jak restauracja nie dowiezie o czasie, to jedzenie za darmo.
@fuechsinn: no tak generalnie nie jest. Jakiś czas temu zamawiałem z Kebab Kinga - po 3 godzinach informuję pyszne, że rezygnuję z zamówienia i chcę kasę z powrotem. Dzwoni do mnie kurier, że zamówienie jest przygotowywane i
@hynta: Klasyka u chińczyka XDDD Chcesz kurczaka? No spoko masz kurczaka po wietnamsku, po chińsku, po tajlandzku, kurczak szanghaj, kurczak słodko-kwaśny, kurczak z ananasem, kurczak chrupiący, kurczak rozmaitości XDDDD
@hynta https://youtu.be/tGySjnpI0CI