#booking #oszukujo Grażyna biznesu wyczuła, że będzie interes bo 240 zł podniesie cenę i ludzie się głupio złapią. Zgłosiłem do bookingu niech załatwiają zniżki albo coś. Tylko nie wiem co Agniesi napisać.
@enzojabol: tak xD gdyby nie to, że mam do Warszawy 450 km to bym się nie martwił xD Gorzej jak przyjadę a ona bedzie miała #!$%@? i bede musiał na szybko szukać spania :D na szczęście Booking w takich sytuacjach pomaga :D
@piotrek_18_89: Ja bym jej odpisał „Rozumiem, błędy się zdarzają. Jak tylko Booking anuluje rezerwacje zrobię ją ponownie.”
A z tym ze nie będziesz miał noclegu to nic się nie martw. Babka raczej tak walnięta nie jest żeby ryzykować wywalenie z największej platformy rezerwacyjnej.
@piotrek_18_89: Miałem podobną sytuację. Z drobną różnicą, że host wysłał mi wiadomość w dniu zakwaterowania, gdy byłem w drodze z lotniska do apartamentu, w Grecji. Też oferta z linkiem do aktualnych cen, żebym anulował poprzednią rezerwację i zrobił nową. Szybka wiadomość do Booking, oddzwonili od razu, miła pani poinformowała mnie, że rezerwacja będzie anulowana z winy hosta i zaraz mi coś wyszuka innego. Zapytała tylko jak ważna jest lokalizacja, na co
@patrykjaki: jest pełno opcj, przez które wpierw pomyślała o napisaniu w treści, a potem reklamacji jeśli w ogóle na to wpadła, a ty już wiesz jak było choć nie znasz człowieka ani sytuacji :D
@NexciaK: a jaka jest różnica między mailem i sms'em?
A z tym ze nie będziesz miał noclegu to nic się nie martw. Babka raczej tak walnięta nie jest żeby ryzykować wywalenie z największej platformy rezerwacyjnej.
@enzojabol: bo?
Szybka wiadomość do Booking, oddzwonili od razu, miła pani poinformowała mnie, że rezerwacja będzie anulowana z winy hosta i zaraz mi coś wyszuka innego. Zapytała tylko jak ważna jest lokalizacja, na co
Masz tyle wiary w ludzi, czy po prostu się #!$%@??
Komentarz usunięty przez autora