Wpis z mikrobloga

@piotrek_18_89: Miałem dokładnie taka sama sytuacje w tamtym roku, też przez błąd na stronie pokazywało inne ceny niż były w rzeczywistości niby xD Po kilkukrotnym kontakcie booking pisał,że nie trzeba dopłacać i jest załatwione po czym dostawałem mejla,zebym nie zapomniał gotówki do uiszczenia opłaty. Ostatecznie obyło się bez opłat ale do samego końca nie wiedziałem, co będzie.
  • Odpowiedz
@piotrek_18_89: Napisz jej, żeby się nie przejmowała i pod koneic pobytu uregulujesz należność, a na koniec powiedz, że przecież jest uregulowane z booking a jak jej się coś nie zgadza, to niech pisze do bookingu reklamację.
  • Odpowiedz
@piotrek_18_89: od razu kontaktuj się z bookingiem i niczego nie anuluj bo booking normalnie jak będzie się rzucać wyrzuci ją ze strony i tyle.
napisz jej:
Przekazałem wiadomość do booking.com że chce pani anulować mi rezerwację. Pozdrawiam
  • Odpowiedz
@piotrek_18_89: mi pare lat temu typ zrobił podobnie: najpierw 3 razy pisał żebym odwołał rezerwację, w końcu sam mi ją odwołał. Jak do niego zadzwoniłem powiedział wprost że po prostu za mało sobie życzył i podnosi cenę. Napisałem o tym do booking, pomogli mi znaleźć nocleg w podobnym miejscu a nawet pokryli różnicę kosztów
  • Odpowiedz