Aktywne Wpisy
BrakWolnegoLoginu +199
W takim kraju zyjemy xD Mlodzi doslownie mowia wprost jakie maja problemy, a boomerzy im mowia, ze wcale takich nie maja I wypisuja przy tym litanie o tym, ze kiedys to bylo tera to nie jest. Sam jestem inzynierem lvl28, zarabiam 4800 do reki w biurze. Umowe o prace na rok dostalem po 9 miesiacach okresu probnego na umowe zlecenie, w niemieckim korpo xD Nie wiem co mam robic innego, zeby zaczac
źródło: chrome_screenshot_29 Oct 2025 12_52_44 CET
Pobierz
Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz

https://www.udemy.com/course/flutter-bootcamp-with-dart
jestem początkujący we flutterze zaczynam całkowicie od podstaw
próbowałem uczuć się już wielu języków
ale żaden nie był tak efektywny jak flutter.
Kurs mega dobrze tłumaczy wszystko po kolei, próbowałem już wielu kursów ( jacyś hindusi na yt ) ale żaden nie przetłumaczył mi tego tak od podstaw
zwłaszcza, że flutter ma bardzo fajną dokumentację :P
od siebie polecam https://flutterbyexample.com/ (ofc za darmo)
w tym kursie wytłumaczyli mi to dokładnie
ale za linka dziękuję przyda się
@Yakooo: mi się pokazuje 280zł, ahh udemy, praktyki cały czas takie same ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_1643044526M4UXdNzbNHDy4W83c9rAHP.jpg