Wpis z mikrobloga

jeżeli ktoś zaczyna przygodę z #flutter #programowanie to śmiało mogę polecić ten kurs
https://www.udemy.com/course/flutter-bootcamp-with-dart
jestem początkujący we flutterze zaczynam całkowicie od podstaw
próbowałem uczuć się już wielu języków
ale żaden nie był tak efektywny jak flutter.

Kurs mega dobrze tłumaczy wszystko po kolei, próbowałem już wielu kursów ( jacyś hindusi na yt ) ale żaden nie przetłumaczył mi tego tak od podstaw
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ivall: pewne rzeczy były dla mnie niezrozumiałe szczególnie jak nie miałem wcześniej kontaktu z programowaniem obiektowym
w tym kursie wytłumaczyli mi to dokładnie

ale za linka dziękuję przyda się
  • Odpowiedz
  • 3
@ivall no już nie gadaj że 48 zł to jest ultra dużo za swój rozwój. Lepiej zapłacić 50 zł i do czegoś przysiąść niż nie robić nic... Wiadome że wszystko jest w internecie i korzystanie z dokumentacji to fajna i potrzebna umiejętność, no ale każdy woli coś innego i lepiej żeby sobie przysiadł do kursu i czegoś spróbował się nauczyć, niż jakby od zera szukał wszystkiego w dokumentacji i od razu
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@gadatos: nie używałem żadnego płatnego. Głównie dokumentacja + https://fireship.io/
Na stacku Flutter+dart+firebase+typescript+algolia+HTML(flutter działa na web) zrobiłem side project w 3 miesiące. Codziennie używa go 10 pracowników i ponad tysiąc użytkowników. Utrzymanie zajmuje z 1 dzień raz na 3 miesiące, np dodanie archiwizacji/wyrzucenie starych danych
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@gadatos: ale Udemy jest ogólnie spoko i polecam dobre kursy które można dorwać za kilkadziesiąt zł. Nie polecam natomiast nagranych kursow online za 1000+
  • Odpowiedz
@Yakooo: to jest właśnie słowo klucz

do większości języków się zniechęciłem bo uczyłem się ich gdy nie stać mnie było na kursy czy na książki, dobrego laptopa.