Wpis z mikrobloga

@v1vAz: Możesz poszukać w dokumentach samochodu numeru produkcji tych śrub, wysyłasz taki numer do producenta i powinni Ci odesłać w ciągu 2-3 dni pasujący klucz. W zależności od producenta klucz możesz dostać nawet za darmo.
@v1vAz: Słyszałem o jednym irlandzkim mechaniku co miał bodajże klocki hamulcowe zmienić i nie miał tegoż właśnie kluczyka, więc wyciął felgę palnikiem, po czym przyniósł znajomym aluminium do pospawania.
@v1vAz: podjedź do ASO marki Twojego auta i poproś o odkręcenie. Ja w swoim miałem fabryczne śruby zabezpieczające od BMW i jak byłem na wakajkach i musiałem klocki wymienić a nie miałem klucza zabezpieczającego to właśnie podjechałem do ASO i oni mają cała walizkę tych zabepzieczających i mi odkręcili :)
Jestem przewrażliwiony na patenty producentów wymagające specjalnego superzajebistego klucza za jedyne 50zł


@onionomous: sweet summer child. Polecam zwiedzic swiat zaciskow i zaciskarek do przewodow. Milion pincset roznych rodzajow zaciskow ktore niczym sie od siebie nie roznia jesli chodzi o kontakt z pinem, ale roznia sie nieznacznie metalowymi zakladkami ktore zaciskaja sie wokół przewodu. Cena zaviskarki do zaciskow Molexa które niczym sie nie rozni od JST ale nie jest z nim w
Tranzystor_IGBT - > Jestem przewrażliwiony na patenty producentów wymagające specjaln...

źródło: comment_16351622999UCVjVXwzbPyt18cRDKjcL.jpg

Pobierz