Wpis z mikrobloga

#ps5 #neonet

@bocian_wr
@bartush
@LaFleur
@icecron
@jakubiak-patryk
@adriko87
@Grabek44
@PancakeV
@Szaman90
@SpiderFYM
@piotr_lotr
@daroxx_
@puesmanana
@Kutaphon3

Panowie, wołam Was, bo jestem po kolejnej rozmowie z rzecznikiem. Generalnie rzecz biorąc na początku były wątpliwości, ale jak potwierdziłem że elementy "zestawu" są samodzielnymi produktami, które:

1) są oddzielnymi pozycjami na fakturze,
2) nie stanowią jedności z zakupowanym produktem;

to jak najbardziej mogą być zwrócone. Za radą @Grabek44 odpisałem na maila szanownej pani Beacie raz jeszcze, że jestem po rozmowie z rzecznikiem i podałem art. 27 ustawy o prawach konsumenta interpretowany a maiori ad minus.

Zobaczymy co odpiszą jutro. Prośba Panowie, jakbym o kimś zapomniał to zawołajcie do wpisu.

Uprzejma prośba o niewypowiadanie się osób niezwiązanych z tematem, gdyż każdy taki komentarz i tak będę kasować dla zachowania przejrzystości wątku.
  • 103
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
Odpisałem im, dam znać jak dostanę zwrotkę. Jak ktoś chce powiadomienie to niech da plusa to zawołam.
  • Odpowiedz
@icecron: w mailu w którym napisali Ci że masz również konsolę zwrocić masz taką informację:?

Szczegóły Zgłoszenia

===================

Numer zgłoszenia: xxxxxxxx

Rodzaj zgłoszenia:Dział Reklamacji
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@bocian_wr: tak też mam, ale wydaje mi się że to chodzi o to że jak wysłaliśmy maila to ona dostała zgłoszenie i było jako otwarte. Potem jak ona odpowiada to zmienia się (lub ona zmienia) na zamknięte bo została wysłana odpowiedź. No i jeśli my znowu odpowiadamy to pewnie zmieni się na otwarte itd..

Przynajmniej tak mi się wydaje, że tak to działa
  • Odpowiedz