Wpis z mikrobloga

#ps5 #neonet

@bocian_wr
@bartush
@LaFleur
@icecron
@jakubiak-patryk
@adriko87
@Grabek44
@PancakeV
@Szaman90
@SpiderFYM
@piotr_lotr
@daroxx_
@puesmanana
@Kutaphon3

Panowie, wołam Was, bo jestem po kolejnej rozmowie z rzecznikiem. Generalnie rzecz biorąc na początku były wątpliwości, ale jak potwierdziłem że elementy "zestawu" są samodzielnymi produktami, które:

1) są oddzielnymi pozycjami na fakturze,
2) nie stanowią jedności z zakupowanym produktem;

to jak najbardziej mogą być zwrócone. Za radą @Grabek44 odpisałem na maila szanownej pani Beacie raz jeszcze, że jestem po rozmowie z rzecznikiem i podałem art. 27 ustawy o prawach konsumenta interpretowany a maiori ad minus.

Zobaczymy co odpiszą jutro. Prośba Panowie, jakbym o kimś zapomniał to zawołajcie do wpisu.

Uprzejma prośba o niewypowiadanie się osób niezwiązanych z tematem, gdyż każdy taki komentarz i tak będę kasować dla zachowania przejrzystości wątku.
  • 103
@PancakeV: dlatego właśnie teraz trzeba to od nich wyegzekwować. Zastanawiam się czy po prostu nie spróbować się tam jutro dodzwonić i nie dać się zbyć tylko wymagać konkretnych działań. Czyli, albo podajecie podstawę prawną, na podstawie której odmawiacie zwrotu, albo go przyjmujecie i elo
@Viarus_: Wiadomo cisnij ich. Tu jest problem ze nie ma z kim gadac o tym. Jak rozmawiasz to z szeregowym pachołkiem co nie ma nic do powiedzenia, on tylko odgórnie odpowiada formułke jaka dostał z góry.
@Viarus_: Podpinam się bo też mam tam zamówienie z 21.01 i próbuję zwrócić gry. Póki co odpisałem im że kupując uznałem że towary wymienione w tytule oferty po prostu wchodzą w skład zamówienia, ale nie stanowią zestawu ponieważ w treści oferty nie było nigdzie takiej informacji. Nie mam zamiaru im ustąpić bo przyjęli moje odstąpienia od umowy, odesłałem towary a dopiero potem wyskoczyli mi z informacją że muszę jeszcze zwrócić konsolę