Wpis z mikrobloga

#mojeraycastingowezabawy #programowanie #programista15k #grafika3d #gamedev #raytracing #raycasting #retrogaming

CZĘŚĆ 9.

Czołem, ostatnio pracowałem nad samym edytorem do Raycastera, taż żeby łatwiej zarządzać mapką, bo pojawiają się nowe elementy. Na razie dorzuciłem te elementy, które mam ogarnięte w samym silniku, czyli:
- pozycja i orientacja gracza
- ściany (standardowa 1 tex, standardowa 4 tex, dowolna cienka ściana, dowolny rozmiar 1 tex, dowolny rozmiar 4 tex)
- podłogi i sufity

Chce potem dołożyć jeszcze realtimowy widok, tak żeby łatwo można było edytować z poziomu gracza.
Teraz, będę przepisywał i uczłowieczał trochę silnik.

Całość robię sobie w WinApi, do wyświetlania tylko WinGDI.

Wołam @artikow
ZawzietyRobaczek - #mojeraycastingowezabawy #programowanie #programista15k #grafika3d...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach