Wpis z mikrobloga

@wxx71: jakie auto?

Ale jeśli tak jak wielu ludzi siedzisz trochę w motoryzacji i jest to twoją pasją to o wiele ładniej wygląda duża ładna felga i mały rant opony.


@EvillPure: to jedno, ale jest też druga sprawa, że dzięki niższemu profilowi można bardziej sportowo jeździć, bo przyczepność się zwiększa. Do tego zazwyczaj dokłada się springi obniżające, więc obniżony środek ciężkości jeszcze bardziej polepsza przyczepność w zakrętach
  • Odpowiedz
@bylem_zielonko To też, jadąc na dużym balonie nie masz takiej samej reakcji na kierownicy co na małym rancie bo nie ma takiego jakby przejścia z układu kierowniczego i felgi na asfalt przez dużą oponę czytaj rant który by się wyginał itp. Co do obniżenia auta to samo obniżenie daje niższy środek ciężkości przez co w zakręcie masa auta siłą odśrodkową jest mniejsza i mamy tą samą przyczepność ale mniejszą siłę działającą
  • Odpowiedz
@nieocenzurowany88: nie żebym się czepiał bo mogła się jeszcze pochwalić telefonem, ale trochę racji ma. Często manometry na stacjach są #!$%@? i nie wskazują dobrego ciśnienia. Przez to kupiłem sobie porządny manometr :)
  • Odpowiedz