Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Studiuję ze swoim niebieskim automatykę i robotykę. Zaczynamy 3 rok studiów inżynierskich.
I tak myślimy już powoli nad pracami dyplomowymi.
Ogólnie znajoma kiedyś mówiła że robiła z koleżanką. I że można we dwoje robić.
Macie jakieś pomysły jak mogłaby wyglądać praca inżynierska dwóch osób? Jakaś linka produkcyjna, sortownik? Czy może iść w stronę robotyki?
I czy warto w ogóle się w to pchać, żeby uzyskać dobrą ocenę, żeby to sprawiedliwie zostało jakoś ocenione?
#pracainzynierska #studia #studbaza #pracadyplomowa #air #automatyka #automatykairobotyka #robotyka #plc #sterowniki #programowanie #pytaniedoeksperta #nauka
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 10
@Amestris: praca na dwie osoby to dramat. Sam pisałem we dwóch i musiałem sam odwalić większość roboty, bo by nic nie było zrobione. Umiesz liczyć, licz na siebie i pisz sama. Ocena też będzie dzielona na pół?
  • Odpowiedz
@Amestris: u mnie na roku chyba z 5 osób robiło "wspólną" pracę inżynierską ale w taki sposób, że razem pracowali nad urządzeniem a każdy miał ściśle wydzielone i zdefiniowane zadanie, ktoś zajmował się częścią software, ktoś hardware i manipulatorem (linia produkcyjna z podajnikiem), tak, żeby nikt z komisji nie mógł kwestionować, że ktoś inny za kogoś robił pracę
  • Odpowiedz
Ogólnie znajoma kiedyś mówiła że robiła z koleżanką. I że można we dwoje robić.

@Amestris: A to nie jest raczej standard że inżynierki robi się grupowo?

Macie jakieś pomysły jak mogłaby wyglądać praca inżynierska dwóch osób? Jakaś linka produkcyjna, sortownik?Czy może iść w stronę robotyki?

Zróbcie 'kreta' którego NASA nie będzie musiała tłuc młotkiem po obudowie na Marsie żeby działał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz