Wpis z mikrobloga

@InterferonAlfa_STG spoko, w tej sytuacji oczywiste jest, że tylko prawdziwy kierowca sprawdziłby dwa lusterka, patrzył przed siebie i prawidłowo zaczął wykonywać manewr. I to wszystko w 0.2 sekundy :D
  • Odpowiedz
  • 0
@abitbald żaden człowiek by tak nie umiał. Sam manewr byłby ciężki a do tego trzeba dodać efekt zaskoczenia co wydłuża czas reakcji. Musiałbyś cały czas jeździć przygotowany na uderzenie, ze wzmożoną czujnością. Po kilku godzinach takiej jazdy byś był wyczerpany, tydzień takiej jazdy posłał by cie do psychiatryka
  • Odpowiedz
@Line-Storm: nie znam prawa w USA, ale taka sytuacja nie mogłaby mieć miejsca w Europie. W komentarzu na Reddit op napisał, że autopilot był wyłączony, a on sam nie pamięta czy on skręcił czy komputer. Wg prawa UE taki system nie może zmienić toru jazdy jak jest wyłączony. Jeśli prawo w stanach jest podobne to to była reakcja kierowcy, a nie samochodu.
  • Odpowiedz
@Tasde: możemy zrobić eksperyment, ale w razie czego Ty walisz i z Twojego oc naprawiamy. Miałem wiele niebezoiecznych sytuacji i za każdym razem na autopilocie manewrowalem, nieraz nawet po uderzeniu które wypchnęło mnie na pas obok z kulturą kierunkowskaz zalaczylem, a to były ułamki sekund. Najlepiej prowadzic wlasnie na spokojnie bez spiny, wówczas podswiadomosc reaguje, byly badania na ten temat.
  • Odpowiedz
Jeśli prawo w stanach jest podobne


@pawel_187: w USA od groma nagrań jak zjeżdża na bok. Na Europę idą inne wersje zachowań na drodze ( z opóźnieniem )
Tu słynny jeden z pierwszych filmów. Co ciekawe jego autor po kilku miesiącach zmarł w wypadku w tej samej Tesli wjechał w nią pod ciężarówkę jadącą w poprzek drogi. Różne raporty mówiły, że nie patrzył na drogę i oglądał film. Ale nie
L.....m - > Jeśli prawo w stanach jest podobne

@pawel_187: w USA od groma nagrań j...
  • Odpowiedz
paradoks kolejki czy wagonika. ..jakoś się to tak nazywało właśnie. ..kogo zabić czy dzieci czy starszych


@G433N: problem przestanie istnieć gdy wyeliminuje się podstawowy czynnik odpowiedzialny za wypadki - człowieka. Słowem, to kwestia czasu.
  • Odpowiedz
@max1983: Tesla działa w oparciu o automatyczne uczenie maszynowe. Etapami dodaje opcję i zastrzega że trzeba kontrolować autopilota. Gdy ktos zareguje wylaczajac autopilota w danej sytulacji tesla zwiesza prawdopodobieństwo innej decyzji. Resumujac Tesle programuja sami użytkownicy. Jej decyzja jest odbiciem decyzji setek tysiecy kierowcow którzy ja zaprogramowali. Programiści Tesli programuja tylko metody nauki by stala sie dobrym kierowca i dodaja rozne techniki samokontroli. Kto w tym momecie podjął decyzję? To
  • Odpowiedz