Wpis z mikrobloga

@KanPracy: Zgodzę się, że jest to chamstwo. Ostatnio miałem identyczną sytuację. Szablonowy SMS od kuriera, chociaż nie było podanych widełek godzinowych. Kocioł w robocie, więc miałem dosłownie chwilę na wysłanie smsa. Odpisałem, o której wracam żeby właśnie dureń nie musiał jechać na darmo i całować klamki. W odpowiedzi dostałem ten sam żałosny tekst. Spodziewałem się, że napisze mi info, w jakim punkcie będę mógł sobie odebrać przesyłkę, skoro nasze godziny
  • Odpowiedz
@KanPracy: Myślisz, że kurier będzie czekać godzinkę lub dwie, bo szanowny panicz będzie w domu po 17? Jeżeli nie masz czasu odebrać paczki w godzinach roboczych to zamów paczkę do paczkomatu lub specjalną dostawę po godzinach (dodatkowo płatną). Moim zdaniem bardzo miło i dosadnie kurier odpisał.
  • Odpowiedz
@KanPracy: Ogólnie kurier powinien grzecznie dowozić to co ma dowozić i nie pyskować, ale godziny pracy to godziny pracy. Jak się zamawia kurierem, to trzeba tak zorganizować plan dnia by być w domu, albo by ktoś inny odebrał paczkę. Ostatecznie można nawet dogadać się z sąsiadem, żeby odebrał (pod warunkiem, że ma się dobrych sąsiadów). A jak się nie ma czasu, to się zamawia do paczkomatu, albo się kupuje osobiście.
  • Odpowiedz
@fesaczi wcale dobrze nie odpisał. Kontaktuje się z klientem, a klientowi należy się co do zasady jak najlepsza obsługa.


@zasadzka01: Od kiedy odbiorca jest klientem firmy kurierskiej? To z nadawcą utrzymuje się dobre relacje, nie z odbiorcami, którzy (niekiedy) mylnie wyobrażają sobie, że za 17 zl kosztów wysyłki niewolnika w żółtym dostawczaku sobie znaleźli ;)
  • Odpowiedz
@KanPracy: W sumie dziwi mnie że rynek klienteli dla kurierów tak wielki a nadal nikomu się nie opłaca robić przesyłek z odbiorem po godzinach pracy odbiorców. Nadal za mało takich klientów?

PS. Dlatego ja wolę paczkomaty a kurierów nie lubię.
  • Odpowiedz
@lukaszzz jako nadawca wiem, ze niezadowoleni odbiorcy, mogą zmusić nadawcę do zmiany firmy kurierskiej, więc ich zachowanie ma znaczenie. Jako odbiorca czuję się klientem i wymagam takich podstaw, jak uprzejmosc.
  • Odpowiedz