Wpis z mikrobloga

@KanPracy: po c--j zamawiać coś kurierem, jeśli nie mozna tego odebrac? Dla takich przypadkow powstaly paczkomaty, gdzie sobie jedziesz i wyjmujesz kiedy ci pasuje.
Kurierzy to buce, to wiadomo od dawna, ale klienci nierzadko nie lepsi
  • Odpowiedz
@Moonman: Okej. Co nie zmienia faktu, że w GLSie pracują same aroganckie osoby, serio.
Kilka razy miałem do czynienia z GLSem i zawsze był jakiś problem z kurierem xD kiedyś czekałem cały dzień w domu - paczka niby dostarczona, a potem dostałem smsa, że czeka na mnie do odbioru w ich punkcie
  • Odpowiedz
@KanPracy Ostatnio paczka mi szła GLSem. Nie wdawałem się w rozmowy z kurierem, więc nie wiem jak ich podejście, ale samo podejście do klienta na wysokim poziomie. Dostałem dwa SMSy - jeden bezpośrednio od kuriera, drugi od GLS z informacją o planowanym czasie doręczenia. W trakcie planowanych godzin doręczenia, kurier elegancko zadzwonił , że jest już na moim piętrze w biurze i ma dla mnie paczkę. Szczerze mówiąc to jedna z
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@KanPracy: to gosc z dhl nawet do mnie nie napisal ani nie zadzwonil zostawil paczke za 500ziko w sklepie osiedlowym bez mojej wiedzy bez jakiejkolwiek informacji xD dowiedzialem sie ze jest w abc dzwoniac na infolinie
Edit: email rowniez byl pusty jak coś
  • Odpowiedz
@KanPracy: Kontaktowałam się wielokrotnie z kurierami pracując w sklepie internetowym i akurat rozumiem, że w tej sytuacji facet odpisał wprost, że o 17 to on też będzie w domu. Pamiętam te wszystkie szalone klientki wymyślające, że kurier ma ukraść paczkę z sortowni i po pracy im dowieźć albo że ja mam wsiąść w samochód im dowieźć, bo one blisko pod Warszawą mieszkają i ja mam taki psi obowiązek. Znienawidziłam płeć
  • Odpowiedz
@Arveit czasem się po prostu nie da jak kierownik wyrzuca ci od dwóch tygodni 120 paczek i przychodzi piątek i dostajesz 130 i wiesz ze zamiast 8h będziesz pracował 10-11 bo nie wyrobisz szybciej to po prostu już nie chce się być miłym :(
  • Odpowiedz
@Toxicowski: tylko że nie można swoich emocji przenosić na klientów, którzy nie są niczemu winni. To po prostu nieprofesjonalne. No ale jestem w stanie zrozumieć poniekąd, że kurierami nie zostają osoby zbytnio inteligentne
  • Odpowiedz