Wpis z mikrobloga

ostrzegam przed https://electrocenter.net/ dzisiaj szukałem pomysłu na prezent w internecie i wpadłem na ich stronę, wszystko w zaskakująco niskich cenach (co już wzbudziło moje podejrzenie), zdecydowałem się zamówić produkt za pobraniem i tutaj własnie już upewniłem się co do ich niecnych zamiarów, otóż wysyłka z przedpłatą jest darmowa natomiast koszt dostawy w przypadku płatności przy odbiorze wynosi 150 zł !!!
  • 1335
  • Odpowiedz
@Firn: tylko ciekawi mnie to ze na opineo ma same pozytywne opinie i ze nawet na wykopie pare osób pisało ze dostało towar lub zwrot pieniędzy. Może jest jeszcze jakaś nadzieja :(
  • Odpowiedz
Zauważ, że na opinieo pojawiły się wpisy od osób które wystawiły tylko opinie temu konkretnemu sklepowi. To nie musi ale może oznaczać, że sami sobie wystawili te opinie lub opłacili kogoś kto to zrobił.
Sam dokonałem u nich zakupu, przedpłaty dokonałem przelewem i do dziś (po 2 tyg.) status na stronie nadal jest "oczekiwanie na płatność". Kontakt oczywiście zerowy...
  • Odpowiedz
Opineo nie przyjmuje chyba negatywnych opinii. A pozytywne sami sobie dają - konta założone bezpośrednio przed wystawieniem tylko jednej opinii.
  • Odpowiedz
Oj, widzę, że tez dałem się chyba nabić w butelkę. Pewnie nie ma na co czekać - wg. regulaminu maja 2 dni na uruchomienie zamówienia. Jeśli status płatności się nie zmienia, nie ma informacji o wysyłce, nie odpowiada na mejle i telefony oraz mając na uwadze powyższe forum - trzeba złożyć zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa, na piśmie do prokuratury, a nie na policję.
  • Odpowiedz
Dzisiaj zadzwonili do mnie z tpay.com ze względu na moje zgłoszenie. Dzwonili także do "sprzedawcy" i wyjaśnił on, że standardowa wysyłka 10 dni, maksymalnie 27 dni.
  • Odpowiedz
Jeśli ktoś twierdzi, że dostał towar, to poproszę zdjęcie listu przewozowego (można zamalować swoje imię, nazwisko, ulicę, telefon)
  • Odpowiedz
Ja tak jak pisałam wyżej, zamówiłam zegarek i jeszcze tego samego dnia pisałam do nich o anulowanie zamówienia. Po 2 dniach dostałam odpowiedź od Pani X z dwóch maili i w tym samym dniu miałam zwrot pieniędzy, mam nadzieję, że i Wam się uda odzyskać kasę albo otrzymać towar.
  • Odpowiedz
Coś musi być na rzeczy. Zniknęli z Ceneo, Skąpca, a teraz nawet z "nokautu", na którym jeszcze dwa dni temu byli pozycjonowani na pierwszym miejscu.
  • Odpowiedz
@Firn: Serwer mailowy też w USA
1. (sender IP is 208.91.199.217) smtp.mailfrom=zamowienia@electrocenter.net
2. mail exchanger record [electocenter.net]: 208.91.198.50
  • Odpowiedz