ostrzegam przed https://electrocenter.net/ dzisiaj szukałem pomysłu na prezent w internecie i wpadłem na ich stronę, wszystko w zaskakująco niskich cenach (co już wzbudziło moje podejrzenie), zdecydowałem się zamówić produkt za pobraniem i tutaj własnie już upewniłem się co do ich niecnych zamiarów, otóż wysyłka z przedpłatą jest darmowa natomiast koszt dostawy w przypadku płatności przy odbiorze wynosi 150 zł !!!
Zauważ, że na opinieo pojawiły się wpisy od osób które wystawiły tylko opinie temu konkretnemu sklepowi. To nie musi ale może oznaczać, że sami sobie wystawili te opinie lub opłacili kogoś kto to zrobił. Sam dokonałem u nich zakupu, przedpłaty dokonałem przelewem i do dziś (po 2 tyg.) status na stronie nadal jest "oczekiwanie na płatność". Kontakt oczywiście zerowy...
Ja wplacalem na konto mBanku. A co do wykonania stronki to w mailu z potwierdzeniem zamówienia, na samym spodzie jest informacja, że sklep jest wspierany przez PrestaShop. Z tego co udało mi się sprawdzić to francuski serwis oferujący możliwość darmowego zakładania sklepów internetowych...
Mój status się nie zmienił, nadal pisze "Oczekuje na płatność przelewem bankowym" za to właśnie dostałem odpowiedz na maila którego im wczoraj wysłałem. Pani Monika napisała mi: "Zamówienie zostało wysłane dnia wczorajszego. Przepraszamy za długi okres realizacji."
Mail został nadany z info@, i wysłany do mnie oraz do zamowienia@.
@Don_Donald: Podpiszę i odbiorę ale czy poprosić żeby poczekał i otworzył ją ze mną? Tak żeby mieć wiarygodnego świadka? I co zrobić w przypadku jeżeli przyjdzie paczka, która gabarytowo nijak nie wpasuje się w wymiary tego co zamówiłem... odbierać takie coś?
No tak ale zawsze może się pojawić podejrzenie, że sam sobie przygotowałem taką paczkę. A tak, kurier może poświadczyć, że to ta paczka którą do mnie przywiózł. No chyba, że zarzucą mi konszachty z kurierem...
Sam dokonałem u nich zakupu, przedpłaty dokonałem przelewem i do dziś (po 2 tyg.) status na stronie nadal jest "oczekiwanie na płatność". Kontakt oczywiście zerowy...
A co do wykonania stronki to w mailu z potwierdzeniem zamówienia, na samym spodzie jest informacja, że sklep jest wspierany przez PrestaShop. Z tego co udało mi się sprawdzić to francuski serwis oferujący możliwość darmowego zakładania sklepów internetowych...
Pani Monika napisała mi: "Zamówienie zostało wysłane dnia wczorajszego. Przepraszamy za długi okres realizacji."
Mail został nadany z info@, i wysłany do mnie oraz do zamowienia@.
tam trzeba podać numer zamówienia i e-mail z którego się korzystało przy zakupie
https://www.mazowieckie.pl/download/1/28510/Jakzlozyzawiadomienieoprzestepstwie.pdf
Jest tam wspomniane, że można składać zawiadomienie pocztą lub mailem (ktoś się o to wcześniej pytał).