Aktywne Wpisy
Maczuga_Herkulesa18 +263
Witam Mirki, mija tydzień odkąd załadowałem sie w #kryptowaluty za 22 tysiące złotych (kupiłem 1.5 ethereum po kursie 3672$)
Widząc, że rynek mocno hamuje sprzedałem 1.5 eth po cenie 3741$ zarabiając na czysto po prowizjach ok. 93$ (370 zł) i spodziewałem sie korekty która nadeszła. Na korekcie zakupiłem 1 eth po średniej cenie 3260$, ale tej pozycji jeszcze nie zamykam bo czekam na cene eth 3700$. Aktualnie ta pozycja jest na +
Widząc, że rynek mocno hamuje sprzedałem 1.5 eth po cenie 3741$ zarabiając na czysto po prowizjach ok. 93$ (370 zł) i spodziewałem sie korekty która nadeszła. Na korekcie zakupiłem 1 eth po średniej cenie 3260$, ale tej pozycji jeszcze nie zamykam bo czekam na cene eth 3700$. Aktualnie ta pozycja jest na +
Kopyto96 +13
Nigdy już nie będę umiał wejść w związek. 27 lvl, 6,5 roku z jedną, za którą oddałbym wszystko. A na końcu zostałem potraktowany jak odpad. Dziewczyna wróciła do rodziców, siedzi z nimi cały czas. Wiejska, rolnicza rodzina, nigdy nie chcieli córki puszczać za daleko. Chyba jej zawsze wpajali, że jesteśmy z dwóch innych światów, choć wszyscy znajomi dookoła mówili nam, jak jesteśmy świetnie dopasowani i wylądamy jak najlepsi przyjaciele, że jesteśmy jak
Mirki, w jaki sposób synchronizuje się czas między dwoma komputerami? W jaki sposób rozpocząć grę na kilku komputerach w dokładnie tym samym momencie zakładając że na każdym z nich czas systemowy może być trochę inny?
Może inaczej: ja bym spróbował ustawić wszystkich klientów w nasłuchiwanie na event, który zostałby ogłoszony przez broadcast do wszystkich podpiętych klientów. Wtedy unikasz problemu czasu i synchronizacji, bo to serwer decyduje kiedy rozpoczyna się sesja gry i klienci mają się dostosować.
Dla gier strategicznych można zrobić tak:
http://www.gamasutra.com/view/feature/131503/1500_archers_on_a_288_network_.php
Dla szybszych multiplayerowych gier z serwerem autorytatywnym (ale można też zrobić analogicznie p2p jeśli nie dbamy o cheaty):
https://developer.valvesoftware.com/wiki/Source_Multiplayer_Networking