Wpis z mikrobloga

@SzaraMorda: Niestety na 3 semestrze okazał się bezużyteczny bo doktor nie akceptował jego metod ( macierze ; różniczki)
Za to przez pierwsze 2 semestry okazał się niezastąpiony i to dzięki niemu dalej studiuję :)

"jestem fanem rozpisywania"
  • Odpowiedz
się tak robi, po prostu naucz się, że tak to się liczy, nie myśl dlaczego'. Krystian jest głupi :/ #niepopularnaopinia


@Limonene: Krystian po prostu wie, że ludzie, którzy korzystają z jego tutorialu chcą po prostu zaliczyć. Ci, którzy ogarniają nie muszą go oglądać.
  • Odpowiedz
@Leniwiec1: u nas na zaliczeniu z macierzy dał wyznaczanie macierzy odwrotnej z macierzy piątego stopnia, bo tak nie lubił etrapeza. Najlepsze jest to, że to było jedno z 7 zadań za jedynie 2 punkty, a niektóre tłuki to liczyły wyznaczając minory miliona macierzy drugiego stopnia :D
@Flypho: raz go oglądałam, bo nie rozumiałam jednego kroku w geometrii analitycznej. Po obejrzeniu dalej wiedziałam to, co wiedziałam przed i nic więcej. Skoro
  • Odpowiedz
'nie musisz tego rozumieć, tu się tak robi, po prostu naucz się, że tak to się liczy, nie myśl dlaczego'.


@Limonene: To idealnie podsumowuje ludzi korzystających z etrapeza.
A potem hurr durr studia nic nie dają xD
  • Odpowiedz
@SzaraMorda: wszystko jest w byle krysickim, jesli ktos tego nie rozumie to chyba pomylil kierunki, zwlaszcza ze obecnie caly semestr a nawet rok prowadzi sie zajecia wyrownawcze i tak naprawde studenci maja latwo

  • Odpowiedz
@SzaraMorda: Krystian dobrze tłumaczy, ale bardzo rozciąga filmiki. To co można byłoby zawrzeć w 20 minutach filmu on rozciąga do 45-50 minut. No, ale gdyby nie to, nie mógłby się chwalić na stronie wielogodzinnymi nagraniami :v
  • Odpowiedz
@Limonene: Ale oglądaj se, ale marudzisz na Karczyńskiego, że przedstawia łatwe metody, chociaż ty byś chciała trudną, ale ruszyć dupsko, wysilić się, otworzyć i przeczytac książkę albo nawet podejść i zapytać wykładowcę to nieee bo za trudno xD.
  • Odpowiedz