1. Jak się przygotować na praktyki związane z #webdev - #django / #python? 2. O co mogą mnie zapytać? 3. Czy będą zadania algorytmiczne? 4. Każą mi zrobić jakąś stronę? Nie studiuję na żadnym kierunku technicznym.
Wiem, że padną pytania dot. MVC, Będę musiał omówić kod na moich projektach, jak to zrobiłem, skąd to się wzięło itd.
@Sudokuu: na wielu rozmowach nie byłem, ale często pytają o podstawowe raczej rzeczy, w końcu praktyki, jakieś joiny, czym się różnią, jak się robi selecty, te takie rozbudowane, co jest select w selecie np. :P
@M4ks: @Alkreni: @peterek93: @Mir0slaw: Serio takie pytania tam padają? Myślałem, że na bezpłatne praktyki biorą jak leci, nawet ludzi po liceum, bylebyś coś umiał i miał w CV:<
@Sudokuu: Szybko postaraj się zdefiniować czy jesteś front czy backendowcem. Później będziesz miał taki problem jak ja, gdzie oba znam b.dobrze i za back płacą mi 60 PLN/h a za front 20 PLN/h a nad frontem często trzeba siedzieć 3 razy więcej czasu. ( ͡°ʖ̯͡°) Po grzyb się przyznawałem, że ogarniam angulara to nie wiem : /
Mirki #pytanie ktoś mi ukradł koło od roweru, tak jedno koło nie wiem co ten s-------n zrobi z jednym kołem ale oby mu ręce zgniły, myślicie że jest sens w ogóle zgłaszać to na policję ? #rower
1. Jak się przygotować na praktyki związane z #webdev - #django / #python?
2. O co mogą mnie zapytać?
3. Czy będą zadania algorytmiczne?
4. Każą mi zrobić jakąś stronę?
Nie studiuję na żadnym kierunku technicznym.
Wiem, że padną pytania dot. MVC,
Będę musiał omówić kod na moich projektach, jak to zrobiłem, skąd to się wzięło itd.
@Sudokuu: nie padna. Chyba,ze bedziesz niemily i trafisz na mnie, to zapytam Cie czemu MVC nie jest uzywany w webie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Alkreni:
źródło: comment_5ncaHyKXx3dnQ5xGHjGOPRHOwvizWSZt.jpg
Pobierzhttp://edu.i-lo.tarnow.pl/inf/alg/001_search/0119.php
Ja bym zapytal zebys opisal mi czym jest unit w unit tescie
0) Na praktyki wszystko wygląda łatwiej, pytania są prostsze i więcej się wybacza. Także rozluźnij poślady.