Mikroblog

Zaopatrujemy się na wojnę która już była a nie na współczesny front.
Ciekawe ile kosztuje taki Apache a ile rakieta czy dron żeby go zestrzelić. Nawet Rosja już nie lata helikopterami nad Ukrainą tylko używają ich jako artylerię z daleka.
nowy-szef-admina - Zaopatrujemy się na wojnę która już była a nie na współczesny fron...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jakieś opinie o butach Merell?

Moje Salomony się rozpadły i potrzebuje nowych wysokich butów w góry (dwa, trzy wypady w roku) i okazjonalne wycieczki po rowninach wokół komina.

Plajoaalem coś porządnego od Salewy czy LA Sprotiva ale ceny poyebalo i musiałbym szykować z 800 zl

Jest
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

💩                                                                                                                                                                                                                                                                        💩                                                                                                  💩                                                                              💩                                                                                              💩                                                                                                  💩                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           💩                                                                  💩                                                      💩                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               💩                             💩                                                            💩                                        💩                                                     💩
#shitpost
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Wymyslilem sobie taki plan(wiadomo jaki), ze w tej calej sytuacji wygrane beda spolki norweskie - blue energy i var energy, plus daja mega dywidendy. Plan dobry, ale oczywiscie #pekao stwierdzilo ze troche go popsuje i przy wymianie i przelewie na 10k #nok do #saxo pobrali 250zl za przelew. W jaki sposob moge taniej wymienic pln na nok i przelac do saxo?

#gielda #inwestycje
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

w samym saxo przewalutowanie kosztuje 0.25% czyli zapłacił byś 25 zł.


@tomaszek00: a do tego kurs reutersa, czyli praktycznie bez spreadu. Nawet jakbyś znalazł darmowy przelew w NOK, to na samej wymianie nie oszczędzisz więcej niż 10-20 zł przy 10k PLN (0.1/0.2%). Ja bym to po prostu potraktował jako dodatkową prowizję.
  • Odpowiedz
Zaatakuje elektrownie?
#gielda

Zaatakuje elektrownie?

  • Tak 68.9% (51)
  • Nie 31.1% (23)

Oddanych głosów: 74

  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@deziom: walnie w kilka i się zesra, a potem Iran celnie zaatakuje w infrastrukturę sąsiadów i będzie kolejne zwycięstwo małpy gdzie cały region będzie miał p--------e j---a.
  • Odpowiedz
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Czy na "siłowniach" na świeżym powietrzu istnieje jakaś etykieta? Czy jeśli chciałbym ćwiczyć 40-60 minut na jakimś urządzeniu, ktoś by podszedł się zapytać ile mi zostało, a ja bym powiedział, że dopiero zacząłem i jeszcze godzina, to to jest źle widziane, czy zupełnie normalna sprawa?

Pytam bo nigdy nie trenowałem na świeżym powietrzu, ale teraz chyba zacznę. Jak tak myślę to na logikę, jeśli chodziłoby o jakieś dziecko, które po prostu chciałoby
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#gielda Ooooo pier3ole, nie przypuszczałem że w KETY zostanę na tak długo.. 923 zł - takich dołków żem się ku^%wa nie spodziewał!!

Dziekuje pan pomarańczowa morda strażnik pokoju i nobli wszelakich (°°
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Coś się pięknie jarało w nocy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Według doniesień, celem ataku stał się skład amunicji Marynarki Wojennej Korpusu Strażników Rewolucji Islamskiej w Bejzie w prowincji Fars. Ataki dotknęły obiekty związane z podziemną infrastrukturą magazynowo-logistyczną na północ od Szyrazu. W rejonie Bejzy znajdują się kompleksy tunelowe, powiązane z magazynowaniem pocisków rakietowych, ich konserwacją i funkcjami wsparcia marynarki wojennej w ramach sieci wojskowej Korpusu Strażników Rewolucji Islamskiej.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

skoro inflacja wywali w górę, to banki się powinny cieszyć, bo jest szansa, że stopy znowu pójdą w górę, a przynajmniej już nie spadną w tym roku.
#gielda
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#gielda
ludzie co wy robicie, przeciez PAN Szczur będzie miał super zysk, czemu tam jest minus, dawajcie na plus go wyciągać.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach