Mikroblog

#bystrzaktv To Wasz nowy regulamin.Panowie i Panie.Pytanie tylko do powyżej hmmm( 90 IQ) co Wam daje zgłaszanie moich kont ? Jeśli pisze Wam ,że zakładam już ........x....konto z 1 telefonu 🤔 i jednak można xd Podkreślam odpowiedzi tylko od osób powyżej 90😄 czyli nikt nie może odpowiedzieć 🙈 #humorobrazkowy
Pozytywka1986 - #bystrzaktv To Wasz nowy regulamin.Panowie i Panie.Pytanie tylko do p...

źródło: 1000012896

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jak ksiegujecie fv wystawione na przełomie miesiąca? Faktura wystawiona 28.02, data sprzedaży ta sama. Data wpływu do ksefu to 03.03. Wiadomo, że VAT idzie w marcu a co z kosztami?
Teoretycznie należą do lutego, ale faktura jest "ważna" dopiero wtedy gdy zostanie przesłana do ksef, wiec skąd mamy mieć pewność ze urząd nie bedzie mial problemu, że w kosztach uwzględnione fakture ktora zaczęła "istniec" dopiero na początku marca?

#ksef #
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@lecoffe: VAT - marzec, KPiR - luty. Datą wystawienia jest data wpisana na fakturze w polu P1, a datą otrzymania dla krajowego podatnika VAT jest dzień nadania numeru KSeF. Ustawa mówi to wprost w art. 106nda ust. 10–11, a MF dodatkowo wyjaśnia, że gdy plik trafi do KSeF później niż data z P1, taka faktura jest traktowana jak offline24 i datą wystawienia pozostaje właśnie P_1
  • Odpowiedz
@PremeditatioMalorum: jak ktos wychodzi rano do pracy i pokazuje +3 to ma isc w samej koszuli bo popoludniu moze byc +12 i zimny wiatr? Jak dla mnie najbardziej zrozumiale ze niektorzy nadal chodza w puchatych kurtkach bo ciepla pogoda tego nazwac jeszcze nie mozna
  • Odpowiedz
Walczyliście kiedyś z Aliorem jeśli chodzi o przewalutowania transakcji na karcie wielowalutowej w Alior kantor? Chodzi o to, że jak masz tam złotówki, a transakcja jest w walucie obcej, której nie kupiłeś, to kantor sprzeda Ci tą walutę, ale po cenach banku, a nie kantora...
Złożyłem im reklamację i wywalczyłem zwrot, ale praktyka sama w sobie mi się nie podoba. Tym bardziej, że nie można takiej opcji wyłączyć, dzieje się to automatycznie.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

No nie mogę... Ziomek mówi żebytm wziął się za pracę a nie siedział w domu (neet here) a sam k---a mieszka z rodzicami i gra w gry do rana i wstaje o 16 xDD. Ja przynajmniej kasę od państwa dostaje za swoje s----------e a ten na bezrobociu siedzi No ja p------e #heheszki
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@g0blacK: Przerąbana sprawa. Przy dłuższych przerwach w zajęciach na studiach moje godziny aktywności przesuwały się coraz bardziej i w najgorszych momentach chodziłem spać o 9 rano, a wstawałem o 17-18.
  • Odpowiedz
W pracy rozmawiałem z Ukraińcem o wojnie nawet on stwierdził że trump to chory człowiek który jest tysiąc razy gorszy niż Putin #ukraina
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@Mietek66348: Putin nienawidzi Rosjan i prowadzi tylko ich ku przepaści. Trump chroni siebie i swoich kolegów z wyspy, prowadząc cały zachód ku przepaści.

Może ten Ukrainiec ma rację?
  • Odpowiedz
✨️ Propozycja drastycznych zmian w podatkach od nieruchomości
zamiast sie bawić w jakies katasterowanie, jakies wyliczanie wartosci, pierwokupu, procenty, uje muje dzikie weze - po prostu wprowadzić podatek od majatku w stylu 95% rocznie i sie skończy patologia na mieszkaniach czy wynajmach. podatek od wynagrodzenia też powinien byc wyzszy bo jak nie bedzie stac flipera na flip to go nie zrobi. zobaczcie jak prosto i skutecznie. a mieszkania moze przeciez panstwo dawac
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@fstafkartofle: nie, imo też mogą spaść.
Legia imo nie spadnie, ale nie dlatego, że to Legia, tylko faktycznie widać progres i widać, że Papszun coś z nich lepi. Wiadomo, z tymi łbami nie jest łatwo, ale zwłaszcza gra w defensywie wygląda o wiele lepiej - poza jakimiś brain fartami jak Nsame wczoraj.

Widzew i Arka też mają argumenty za sobą, no a w Radomiaku jest pożar.
  • Odpowiedz