Mikroblog

@Shmuel_Rufeisen: nie no w pracy żeby gadać z kobietami jak z ludźmi nie trzeba mieć aż 185, wystarczy że masz dość dynamity i wtedy one też uważają cię za koleżankę co ma umiejętność sikania na stojąco. W sumie wywalone bo, ja nie traktuje ich jako obiekty s e x ualne więc interesuje mnie tylko żeby była miła atmosfera w pracy. Bo po co sobie dokładać stresów w życiu.
  • Odpowiedz
#mecz Jak mnie ten debil w-----a
Borek przy 2-1
-Nie przesadzam, bo przez lata piłka nauczyła mnie pokory...
Borek po meczu:
-Ostatnia stacja i jedziemy na mundial
XD
MistrzPatelnii - #mecz Jak mnie ten debil w-----a 
Borek przy 2-1
-Nie przesadzam, bo...

źródło: 3547

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#f1 pamiętajcie że na weekend przestawiamy zegarki z 2 na 3, chociaż w dzisiejszych czasach samo się to robi, ale pamiętajcie xD
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Iks k---a de. W okolicy otworzyła się szkoła kształcenia zawodowego z jakiegoś tam programu, no takie tam kursy elektryk, itd. I wiecie co? Darmowa jest.

Tylko problem.

KURSY SĄ PRZEZNACZONE DLA OSÓB 35+ KTÓRE MAJĄ WYKSZTAŁCENIE ELEKTRYCZNE I PRACUJĄ W ZAWODZIE.

Mój
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Czasem jak wchodzisz na jakąś wysoka górę to czasami zabraknie Ci tchu, czasami zabraknie Ci pary, czasami zrobi Ci się ciemno przed oczami, ale podnosisz się i idziesz dalej.

- Matteo Borkeoo po meczu Polski z Albanią.

Xddd
#mecz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ja tylko przypomnę, że ta potężna Szwecja zrobiła 2 punkty w eliminacjach, więc ten mecz to będzie two retards fighting ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#mecz
jacas - Ja tylko przypomnę, że ta potężna Szwecja zrobiła 2 punkty w eliminacjach, wi...

źródło: IMG_6819

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dla wszystkich zjebow co piszą że lewy dziadek i grać nie potrafi , jak on odejdzie to zobaczycie jaką podpora mentalną dla tych naszych nieudaczników był Robert Lewandowski TFu na was
#mecz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
A przegrana to już nie będzie w---w na patałachów bo powinniśmy wygrać tylko smutna rzeczywistość elo
  • Odpowiedz
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach